Image and video hosting by TinyPic

10 March 2015

Kereta kena GESEL lagi


sepanjang aku beli Myvi aku ni, aku x pernah bg dia sakit,
tapi org lain yg suka bg dia sakit. myvi aku ni, kena langgar,
kena pecah, kena gesel, kena robek, ntah dah berapa kali,
aku dh x larat nak kira, kesian sangat dia.

kdg kdg aku sedih dgn dia, tak tau lah kenapa.
dia mcm baby aku, mcm nyawa aku, dia bawak aku kemana saje,
sumber aku mencari rezeki, tanpa dia, xtau lah aku nk cakap mcm mana,
semalam masa balik kerja, aku nampak kereta putih belakang aku,
mcm rapat sangat, sampai aku masuk R pon dh bunyik,
means mmg dah rapat.

dalam hati aku ada lah terdetik, kereta ni mst dh gesel bumper aku,
sbb semalam mmg hujan lebat, dan maybe dia nk masuk jugak belakang kete aku,
sbb nk dekat dgn pintu, kereta putih tu MPV x silap aku,
tp sbb hujan, aku x lah keluar tgk kete,
semalam dah sampai rumah, baru aku tgk,
mmg sah dah kena gesel.

hati aku ni mcm dirobek robek, sakit nya tu disini!
hahahaha.xtau nak cakap mcm mana,
nk marah pon xguna, aku xtau sape yg buat.tp mmg sedih ah!
aku dah lama nak ganti baju myvi aku ni.
nanti lah, kita simpan duit sikit lg ye sayang ibuu,
nanti dh cukup duit.kita tukar baju, kesian sgt kat awak.
asek kena gesel je, dorg tu suka sangat kat awak,
asek nk menggesel je.bertabahlah yeee.

hmm nak cat kereta warna apa yek! hehehe.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. Cat warna silver ok kot..sng nk jg..kalau kne gesel pn xpe..

    ReplyDelete
  2. Merah! Eh. Hehehehe.
    Allah nak bagi rezeki lipat ganda tu Ra.
    InsyaAllah. Aamiin.

    ReplyDelete
  3. Beli baru je Ra..Rara muda lagi mesti anak ramai..beli MPv terus lagi senang...hahahahah...pandai2 je akak nak ajar orang ye...elekekek

    ReplyDelete
  4. eh eh, samalah rara kita punya baby... ahakss... myvi putih... tapi memang sakit hati ooo bila terkena dan tercacat walau sedikit pun...

    ReplyDelete
  5. same la dgn liz nya kreta. sdh sbb lg lg duit sdri bli kreta ni. org calarkan. garis dr pintu ke blkg

    ReplyDelete
  6. bengang giler kan.. student pun salu gesel kete ciknaa..

    ReplyDelete
  7. Sobsss tgk pun sakit jiwa kan? Myvi akk hitam lg lah nmpk calar. Tang pintu lak tu. ntah sape yg calarkan pun x tau. Sakit mata tgk. Tp huby selamber je cam tak geram. Klu dia guna dia pun x tau bila calar. Huhuhu

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com