31 March 2015

KINI, awek MYVI pula AMUK


hebat betul anak anak dara sekarang ye,
asal silap sikit mengamuk, yang aku tak faham nya,
perlu ke makcik tu rakam video ni,
then viral kan.perlu ke??? hmmm.

aku jugak jenis cepat panas hati,
tapi kalau mengamuk mcm ni,
mesti malu kan.

aku masih tak tau lagi salah siapa,
pakcik tu atau awek tu, tapi moral mcm kes KIKI,
kalau kita bersuara lantang mcm ni, orang akan nampak buruk kita,
orang akan kata, salah tu salah kita, walaupun bukan salah kita.
hmmm, better bawak lah kes ke polis,
dan aku nak pesan, apa apa kes, terus bawa ke Balai Polis,
jangan lah berani mengamuk ngamuk mcm ni,
suami aku selalu pesan, kalau kena apa apa,
jangan keluar kereta, duduk diam diam dalam kereta,
tunggu sesiapa yang kenal sampai, org terus pergi balai,
jangan lah terlalu berani, mungkin harini kita tak kena,
esok lusa, siapa tau kan.

tambah lagi anak anak dara mcm ni,
cuba cuba bawak bersabar, mengucap,
hmmm.

mcm mcm hal sekarang ni,
aku rasa ni mst pasal GST, semua rakyat stress,hahaha



3 comments:

Cik Mun said...

bahasa dia kasar sgt..

eima said...

sabo je la .... mcm2 kes la

eima said...

sabo je la .... mcm2 kes la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...