01 March 2015

Minyak Naik 1 Mac 2015

Dah 2 hari viral pasal minyak naik ni, aku mcm buat dunno je. Masa myk murah ni, mmg best ahh nk kemana mana. Cust nak cod brg pon relax jeeee kan.hahaha. tapi td dh keluar harga rasmi minyak, lepas tu nampak kereta berpusu pusu ke stesen minyak. HAH! sah dah ni.mmg betul ah viral tu, bukan viral lg dah.tp sahih!


Makanyaaaaa kami pun beratur lah kami.dan dan myk pun 2 bar je, so, pancut full terus ah! Bila lg nk rasa myk murah kan.hahaha.so esok! Kita parking kereta jew okayyy.jangan keluar.isnin g keje baru keluar.hahaha.


Korg stress ke myk naik? Xpelah.relax jelah, layankan ajeee, nak mengamuk pompang pompang pun x guna kan, #rakyatmarhaen lah kata kannnn.bahahaha. dah dah, jom tido, eh ke tgh beratur isi myk? Hehehe.

2 comments:

mas saari said...

samalah akak beratur lama gak..

mas saari said...

samalah akak beratur lama gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...