Image and video hosting by TinyPic

02 March 2015

Petrol termurah

Pagi ni masuk kereta, start enjin, nampak minyak penuh, senyum lebar, hati gembira. Hahaha. Psyco kan! Aku sempat rembat myk murah malam sabtu haritu, masa org tgh sibuk sibuk, kami tgh merayap rayap cari makan, nampak stesen, pump penuh terus, bahagia rasa nampak minyak penuh! Hahaha.


1.70 aku rasa myk termurah aku pernah pakai, rasanya lah, aku rasa lepas ni xtau lah dpt le ke x, myk naik 25sen lg semalam, ayam dh naik 8.20 semalam.gila kan! Hmmmm xyah mkn ayam lah, bukan bagus sgt pun kn.



Ok lah.nak drive jap.bai!  Korg mst x sempat isis myk murah kan.hehehehe.jgn marahhh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. Aku pun bebel pasal rege barang. Tapi rege susu, pampers anak lah. Huuu. Nak buat mcm mana. Life must go on. Sobs.

    ReplyDelete
  2. Pening pikir harga minyak...lantaklah, kita standby minyak cap kapak jer! Hahaha

    ReplyDelete
  3. Byknya naik..sya ingat 15 sen..huhu

    ReplyDelete
  4. Amboi...hahaha..sejak minyak murah ritu, buh RON97 ...lepas ni, berkira-kira nak balik ke RON95 balik...hahaha...ntahapahapantah

    ReplyDelete
  5. hihi...sempat gak isi sblm minyak naik... tapi x plan pun...kebetulan.kebetulan yg menguntungkan,hihi.seketika jelah..hiksss

    ReplyDelete
  6. ai tak tau bab minyak nie..kekekeke..semua tok laki yg uruskan >_<

    ReplyDelete
  7. alaa govt nak bg kita merasa minyak murah. pastu naik balik..

    ReplyDelete
  8. pernah lagi murah rara.. rm1.10 kalau tak silap akak..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com