Image and video hosting by TinyPic

01 March 2015

Sakitnya tuhhh disini

Selepas satu kejadian, aku masih lg terasa akan hal itu, sakit sgt, xtau nk describe, hanya AZ yg tahu, aku x cerita kt org lain, sbb aku dh x percaya sangat pada org lain, aku rasa mcm ramai yg nk backstabbed aku je.hahaha.nasib aku ada AZ.


Harini dia muncul, tetiba je ntah mcm mana.aku x faham.motifff??? Ko xtau ke aku terasa? Xfaham? Datang kenapa? Tak perlu nak ckp apa apa pada aku, tak payah! Aku xnak! Tu sok sok ntah apa kau kata aku. Aku bukan paranoid, tp dr pengalaman, byk ajar aku supaya berhati hati. Mcm abg ben ashaari kata, " manusia zaman skrg x perlukan kedai kopi untuk bergossip, hanya perlu internet " betul? Setuju? Aku setuju!


Hmm ntah lah.biar lah berlalu, aku malas fikir, aku teruskan perjuangan aku, td baru lepas masak, bg anak dara mkn sup ikan, puas hati dpt masak, seronok sgt bila anak pulak mcm berselera gila.Alhamdulillah.semua demam x singgah kat anak ibuu ye.Amin. jom lah gosok baju, sok nak kije. Gosok seminggu punya.hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. pergh... rajin gosok baju.. gosokkan baju iols gak ra.. hahaha

    abaikan gosip2 tu semua ra.. jom kita happy2 je.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Selalunye aku abaikan je....mls nk pk abis aura positif aku...rezeki pun kurang....selalu buat2 lupa.....pastu trs lupa....bertabah la rara

    ReplyDelete
  3. abaikan mulut2 longkang tu sume...yang penting, kita bahagia...btl x? heheheh

    ReplyDelete
  4. I kan...macam tau jer..kekeke...takpe.bertabah ye...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com