01 March 2015

Sakitnya tuhhh disini

Selepas satu kejadian, aku masih lg terasa akan hal itu, sakit sgt, xtau nk describe, hanya AZ yg tahu, aku x cerita kt org lain, sbb aku dh x percaya sangat pada org lain, aku rasa mcm ramai yg nk backstabbed aku je.hahaha.nasib aku ada AZ.


Harini dia muncul, tetiba je ntah mcm mana.aku x faham.motifff??? Ko xtau ke aku terasa? Xfaham? Datang kenapa? Tak perlu nak ckp apa apa pada aku, tak payah! Aku xnak! Tu sok sok ntah apa kau kata aku. Aku bukan paranoid, tp dr pengalaman, byk ajar aku supaya berhati hati. Mcm abg ben ashaari kata, " manusia zaman skrg x perlukan kedai kopi untuk bergossip, hanya perlu internet " betul? Setuju? Aku setuju!


Hmm ntah lah.biar lah berlalu, aku malas fikir, aku teruskan perjuangan aku, td baru lepas masak, bg anak dara mkn sup ikan, puas hati dpt masak, seronok sgt bila anak pulak mcm berselera gila.Alhamdulillah.semua demam x singgah kat anak ibuu ye.Amin. jom lah gosok baju, sok nak kije. Gosok seminggu punya.hehehe.

6 comments:

mOoN IzzaN said...

pergh... rajin gosok baju.. gosokkan baju iols gak ra.. hahaha

abaikan gosip2 tu semua ra.. jom kita happy2 je.. hehe..

Nurzakiah Hanum said...

sedap nie

eima said...

Selalunye aku abaikan je....mls nk pk abis aura positif aku...rezeki pun kurang....selalu buat2 lupa.....pastu trs lupa....bertabah la rara

idzwa kamaruddin said...

ala mak pincess rajin nyer ;)

Puan Awin said...

abaikan mulut2 longkang tu sume...yang penting, kita bahagia...btl x? heheheh

fifi said...

I kan...macam tau jer..kekeke...takpe.bertabah ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...