Image and video hosting by TinyPic

17 March 2015

Tempahan Pertama Pavlova


Hari isnin lepas ada org wA aku, ckp, kak, nak tempah pavlova leh x? Sbb nampak pavlova akk mewah.meriah dengan buah, adik pernah beli, tp buah kedekut.hehehe.so aku mcm.errr nk try ke jual eh.nebes sebenarnya.hehehe.tp buat gak lah.kalau x sampai bila nk takut jual kt orang kan.


aku ada 1 perasaan dimana risau org makan x sedap.hahahaha.paranoid sgt aku ni.aku nak orang bayar dan makan benda yg terbaik dari aku.td masa pecah telur baca bismillah.pukul telur baca bismillah.semua selawat Nabi.hehehe.adoiii takutnyaaaa.hehe.



Akhirnya kul 10pm.siap dah pavlova aku.sok ada 3 customers.total 6box semuanyaa.Alhamdullah.syukur dengan rezeki yang Kau beri ini Ya Allah.semoga cust cust aku murah rezeki.Amin.




tazabar dan takut tunggu cust pick up esok.hehehe.sok ai update lg.hahaha.korg nk order ke? WA or PM aku okay.heee.bai.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. Alhamdulillah Ra.
    Aku doakan kau berjaya dunia akhirat.

    (alamak! teringat2 time gini. aduh.)

    ReplyDelete
  2. Sedaonya pavlova ni..pernah makan sekali ja..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah....

    biler akak nak dpt rase ni!

    ReplyDelete
  4. adeh liz ni makan pn tkpernah macam nk belajar buat.. ~~~

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com