Image and video hosting by TinyPic

16 April 2015

Asmara - LAGU CINTA

aku jenis JIWANG DOT COM,
aku kalau lagu lagu jiwang gini, mmg layan sangat lah,
lagu ASMARA ni lagu baru tau,
selalu aku dengar Hot FM main kan,
best je. lirik dia sangat menusuk Kolbuuu.hehe
sape jiwang dot com sama mcm aku??? hehe
jom layannnn~


Di atas perit kau menari
Di atas tangis kau bernyanyi
Kau sayat hatiku dengan cintamu

Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati

Disaat luka kau tak ada
Disaat duka kau tak setia
Cinta seharusnya tak begitu

Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati

Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati

Cinta bukan hanya harapan
Cinta tapi kepastian
Cinta bukan menyakiti hati

Disaat luka kau tak ada
Disaat duka kau tak setia
Cinta seharusnya tak begitu
Lagu cinta

Lagu : Lagu Cinta
Artis : Asmara


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. tapi mula2 ingat kan lagu asmara kumpulan st12 tadi. hehe

    same lah kite. suka jugak dengar lagu2 jiwang ni. tak sakit kepala. tapi tak pernah dengar lagi lagu ni.

    ReplyDelete
  2. tak pernah dengar lagi laguni...

    ok jap nak dengar dulu

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com