Image and video hosting by TinyPic

20 April 2015

AMALAN BAIK di Bulan Rejab

Berpuasa Di Bulan Rejab


Alhamdulillah, BULAN REJAB datang lagi.
bila datang nya bulan Rejab, kita dah tau, tak lama lagi
Ramadhan akan tiba, dah siap ganti puasa ke?
hehehe.cepat ganti, semua kata nak Rebut Pahala bulan Rejab,
nak berpuasa di Bulan Rejab, Alhamdulillah, boleh,
tapi JANGAN pulak percaya dengan HADIS PASLU
yang bercerita tentang kelebihan kelebihan Bulan Rejab je,
banyak hadis hadis yang Palsu dan tidak sahih,
jaga jaga.hehehe.

untuk baca tentang Hadis Palsu, boleh baca di sini KLIK

berpuasa lah kita Sunat di hari Isnin dan Khamis.
dan lakukanlah amalan amalan baik LEBIH sikit
dari bulan bulan sebelumnya, sebab apa?
untuk persediaan kita menghadapi Bulan Ramadhan nanti.
bukan sbb Pahala Pahala yang di reka reka dari zaman jahiliah lg.
OH, aku nak cakap pun tak pandai sangat, tapi better kita ambil
tahu sikit lah ye.hehe.selamat berbuka bg yang berpuasa.


doa bulan rejab




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com