02 April 2015

GAMBAR terbaru ZAMANI Slam

Wajah terbaharu Zamani.
Zamani Kini

Wajah cengkung Zamani ketika ditahan, Januari lalu ekoran penyalahgunaan dadah.
gambar sewaktu ditangkap Januari 2015 yang lalu

ni kalau peminat tegar Zamani tengok mesti happy ni,
Zamani kini mencatatkan penambahan KG yang baik,
selepas penangkapan Januari lalu, kini keadaan Zamani lebih baik,
dan sudah nampak lebih berisi, aku tengok pun sangat bahagia.

kadang kadang seorang Insan perlu melalui Zaman Hitam
sebelum Menemui Zaman Kegemilangannya kan.
hmm semoga di jadikan iktibar.setiap insan boleh berubah.
takdir kita tak sama.


9 comments:

Shakina Farhan said...

mmg happy..hehe..da berisi dan nmpk sihat..

Nurzakiah Hanum said...

nampak berisi da

Diana Rashid said...

Bila dah gemuk nampak macam radhi OAG pulak..kan??/

SweetLikeWhat said...

alhamdulillah dah gemok sikit

DRAMATIC UNIQ said...

bak kata kawan akak,
hanya yang pernah jadi hamba "benda" tu tahu macam mana susahnya nak lepas kan diri dari kejahanamannya.......!!

kalau betul Zamani dah bersih dari "benda jahanam" tu, semoga dia istiqomah la ekk... :)

HE.RE. K.NOT said...

wahhhh...Ohsem!

Umi Nazrah said...

alhamdulillah :)

aRz MoHa said...

semoga zamani dapat terus berubah dan diberikan kekuatan

aRz MoHa said...

done follow sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...