Image and video hosting by TinyPic

01 April 2015

Hidung Berdarah buat pertama kali

Seumur hidup aku, tak pernah hidung berdarah, mmg tak pernah, tapi lately, aku rasa hidung aku sakit.sakit sgt pedih, aku tak tahu lah kenapa.tapi nak hembus pun sakit.mcm ada luka dalam dia.
Then pagi td masa bangun ada darah, berketul darah nya, nak masuk tengah hari, darah cair pulak.cuak jugak aku tengok, mengadu kat suami, dia kata badan panas tuuu.huaaaaa yelah kot kan.cuaca sekarang kan mmg tak menentu.mmg panas yang hamat.aku pulak kurang minum air skrg, mmg mendapat lah kan.
Dulu aku mmg wajib air 2L sehari, tapi skrg ni 3 gelas pun aku rasa dah jarang.tak sempat, busy kalah PM, mana nk sempat minum air kan.hahaha.so skrg, kena minum air, minum 2L.jangan kurang, risau jugak kalau kalau demam.moga kita sihat sihat je selalu yek.bai.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. owhh...!!
    get well soon Fura..
    panas dalam tu.. ermm.. minum air manyak-manyak-manyak-manyak okehh... :)

    *baru nak celebrate first day masuk opis.. kamu cuti plak.. Jumaat eh kita gi celebrate....cewaahhh... kemain amboiii lagi... kikikikikiii....*

    ReplyDelete
  2. last hidung akak berdarah masa umur 17 dulu..lama dah la..sekarang nak kata cukup air pun tidak..tapi memang musin panans sekarang ni..kena minum air lebih dari 2L kot..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com