15 April 2015

Princess : Ibu jangan lah marah macam tu

Anak anak ni makin besar makin menggeramkan.sama ada geramkan yang baik, atau menggeramkan ibu supaya jadi Hulk.hehehe.Princess sejak baik demam haritu, dia punya mulut, toktek toktek mcm bertih jagung, kalau dulu banyak mulut, sekarang lagiiiii banyak mulut.aku geram sangat tauuuu.hehehe. aku pon tak pasti dia belajar dari mana, tapi ayat nya macam orang tua. Nasib tak sempat nak rakam je.

Princess skrg ni kalau aku marah dia, dia akan cakap balik " ibu, ibu jangan lah marah macam tuuuu " ko rasaaaa??? Hahahaha.aku mmg terus tak jadi nak marah.trus aku gelak, dia pun gelak.kihkihkih. ntah mana lah agak nya dia belajar cakap mcm tu.so skrg ni, aku tak tau dah nak marah mcm mana.tunggu lah nanti.cari idea lain untuk marah.hehehe.

5 comments:

Nik Ainaa said...

alalala.... comelnya... nk marah terus xjd kan. hehe

Eny Abdullah said...

hahahaha budak budak kan Rara... keletah diorang menggeramkan

mOoN IzzaN said...

ahahaha.. sama mcm aisya..

SweetLikeWhat said...

hhahahaha pandai incess..hannah pulak dia cakap kat aku balik..nanti hannah marah mama nanti..eh sapa marah sapa ni

careno said...

kehkehkeh... kannn... bebudak bile dpt mulut tu geram giler... babmenjawab mmg no 1 kalau kena marah... kite nak marah pun tak jadi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...