28 May 2015

Aksi terlampau MAK-MAK

Hahahhahaa, ini kalau kau x kenang jasa mak kau, aku tak tau lah cik noooonnnnnn! Hahahaha.kdg kdg kita mmg x perasan gaya kita snap pic kan, org lain yg tgk tu yang perasaaaannnnn! Tapi malu weiiii.hahahaha kijam orang yg snap pic ni!!! Kat sogo tuuu! Hahaha.

11 comments:

SweetLikeWhat said...

hahahahahahahhaha!gituuuuuuu!

aswaleyla said...

adoi k.rara... k.rara jgn jdi mcm ni yeee . tapi betol semangat mak die . kalau nanti besar die malu nak ambik gmbr mak xtaw la kan nak ckp ap .

DRAMATIC UNIQ said...

hahahahhaaa...!!
tadi dah gelak..

ni gelak lagi... hahahhahaaa...!!

memang win lah mak-mak ni kan.. anak punya pasal... :)

DRAMATIC UNIQ said...

ehh..scroll-scroll baru perasan Safura On Magazine...!!
perrggghhh...!!hahahahahaa...

*tepukan gemuruh*

Mirabeads azi said...

ada jugak macam tu yer......huuhuhu
#clickclicknufnang

Reena Sidek said...

Hahaha.. Kejam betul yg tukang ambil gambar dan viral kan.

nadiah hanum said...

Oh myyyy...harap2 ciknad tak akan sampai ke tahap cenggitu...akak tu dah kira otai tu! Hahaha

Chekgu Azrine said...

Giler punya gigih...terbaik!!!

mama tisya said...

mmg gigih maknye hehe

eima said...

mak pun tak agak2 gigih gitu .....
tah pepe ..malu wei ...seb baik tak nampak muka .. keh keh

adianiez AIDA said...

ha ha ha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...