Image and video hosting by TinyPic

28 May 2015

Aksi terlampau MAK-MAK

Hahahhahaa, ini kalau kau x kenang jasa mak kau, aku tak tau lah cik noooonnnnnn! Hahahaha.kdg kdg kita mmg x perasan gaya kita snap pic kan, org lain yg tgk tu yang perasaaaannnnn! Tapi malu weiiii.hahahaha kijam orang yg snap pic ni!!! Kat sogo tuuu! Hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. adoi k.rara... k.rara jgn jdi mcm ni yeee . tapi betol semangat mak die . kalau nanti besar die malu nak ambik gmbr mak xtaw la kan nak ckp ap .

    ReplyDelete
  2. hahahahhaaa...!!
    tadi dah gelak..

    ni gelak lagi... hahahhahaaa...!!

    memang win lah mak-mak ni kan.. anak punya pasal... :)

    ReplyDelete
  3. ehh..scroll-scroll baru perasan Safura On Magazine...!!
    perrggghhh...!!hahahahahaa...

    *tepukan gemuruh*

    ReplyDelete
  4. ada jugak macam tu yer......huuhuhu
    #clickclicknufnang

    ReplyDelete
  5. Hahaha.. Kejam betul yg tukang ambil gambar dan viral kan.

    ReplyDelete
  6. Oh myyyy...harap2 ciknad tak akan sampai ke tahap cenggitu...akak tu dah kira otai tu! Hahaha

    ReplyDelete
  7. mak pun tak agak2 gigih gitu .....
    tah pepe ..malu wei ...seb baik tak nampak muka .. keh keh

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com