Image and video hosting by TinyPic

01 May 2015

Selamat Hari Pekerja - Bakers tak cuti!

Selamat hari buruh koranggg.sape yg kerja tu? Bangla pun cuti lah weiiii.hahahaha.selalu dengar kan ayat tu? Daku ni nama je cuti, tapi baking tak habis habis. ALHAMDULILLAH dh berjaya siap kan 90 biji mini Pavlova. Syukur. Rezeki kan. Walaupun penat.aku gigih kan jugak. Sementara tengah ada. Nanti dah tak de order, kita rehat lah ye dok! Kemana korg? Daku kat KL je.mak dtg sini kejap lg.hehehe.apa apa pun, hati hati di jalan raya ok, jgn laju laju, ingat insan tersayang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. wahhhhh murah rezeki rara.. bila lah akak nak order ni, masa kbdo dpt mkn sejibik jer.. itupun berebut ngan anak.. heheheee

    ReplyDelete
  2. hari cuti la byk org order makanan :)
    mana bleh bakers cuti...

    ReplyDelete
  3. wahhhh bakers ker... sure sodap .. meh anto cheras skit

    ReplyDelete
  4. hahaha..dah kerja balik pun harini sume orang.. aiyark. nasib baik saya still student

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com