01 May 2015

Selamat Hari Pekerja - Bakers tak cuti!

Selamat hari buruh koranggg.sape yg kerja tu? Bangla pun cuti lah weiiii.hahahaha.selalu dengar kan ayat tu? Daku ni nama je cuti, tapi baking tak habis habis. ALHAMDULILLAH dh berjaya siap kan 90 biji mini Pavlova. Syukur. Rezeki kan. Walaupun penat.aku gigih kan jugak. Sementara tengah ada. Nanti dah tak de order, kita rehat lah ye dok! Kemana korg? Daku kat KL je.mak dtg sini kejap lg.hehehe.apa apa pun, hati hati di jalan raya ok, jgn laju laju, ingat insan tersayang.

8 comments:

sayidah napisah said...

student cuti hehe

aima said...

Selamat hari pekerja

mas saari said...

wahhhhh murah rezeki rara.. bila lah akak nak order ni, masa kbdo dpt mkn sejibik jer.. itupun berebut ngan anak.. heheheee

adianiez AIDA said...

hari cuti la byk org order makanan :)
mana bleh bakers cuti...

Chekgu Azrine said...

Keep it up rara...

Eka Tikah said...

Selamat Hari Pekerja ^^

fazilzura said...

wahhhh bakers ker... sure sodap .. meh anto cheras skit

Amy J said...

hahaha..dah kerja balik pun harini sume orang.. aiyark. nasib baik saya still student

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...