Image and video hosting by TinyPic

19 May 2015

Selfie PALING RARE tahun 2015

selfie atas puncak menara bukit nenas

Selfie berlatar belakangkan Bandaraya Kuala Lumpur 
dari Puncak tertinggi Bukit Nenas.
...........................................................................

kalau aku lah! kalau aku, ko bagi 40 Ribu kat aku pun,
aku takkan buat, aku takkan selfie atas ni,
serius!!! seriussss!!!

hati kau mmg keras Jo, hati kau mmg keras!

aku dulu pernah naik KL tower! sape percaya?
hahaha, percaya lah, betul ni, aku pernah naik sana
masa aku Kursus induksi, aku kena tengok pencawang 
RTM kat sana.mmg tinggi, mmg gayat, mmg rare!
gila betul dapat tgk KL dr atas, mmg cantik,
tapi kalau selfie mcm ni, aku x mampu kot.

tahniah abg JO! hahaha. eh eh aku xtau apa nama abg ni,
aku main hentam je.hehehehe.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com