19 May 2015

Selfie PALING RARE tahun 2015

selfie atas puncak menara bukit nenas

Selfie berlatar belakangkan Bandaraya Kuala Lumpur 
dari Puncak tertinggi Bukit Nenas.
...........................................................................

kalau aku lah! kalau aku, ko bagi 40 Ribu kat aku pun,
aku takkan buat, aku takkan selfie atas ni,
serius!!! seriussss!!!

hati kau mmg keras Jo, hati kau mmg keras!

aku dulu pernah naik KL tower! sape percaya?
hahaha, percaya lah, betul ni, aku pernah naik sana
masa aku Kursus induksi, aku kena tengok pencawang 
RTM kat sana.mmg tinggi, mmg gayat, mmg rare!
gila betul dapat tgk KL dr atas, mmg cantik,
tapi kalau selfie mcm ni, aku x mampu kot.

tahniah abg JO! hahaha. eh eh aku xtau apa nama abg ni,
aku main hentam je.hehehehe.



15 comments:

Nazlee Ismail PCL said...

OK Rara..up sikit ..41k amacam? hihi

mOoN IzzaN said...

aku tengok je pun nak muntah..huhu..

khaty aiman said...

tengok pun ngeri..tapi gambar memang cantikk

mama tisya said...

gayat tgk

Jueliza Jamani said...

PERGHH GAYAT OIHHH...

Zaidalifah Hussin said...

hebat giler...

Fendi Rocka said...

aku sanggup 4O0 k

mas saari said...

wowwww best arrrr...

anajingga said...

rara samalah,kak ana pun kegayatan yang amat sangat :)

aRz MoHa said...

Wah untung rara dapat job 41k

aRz MoHa said...

Betul nampak ngeri tapi kalau ada alat keselamatan saya sanggup

aRz MoHa said...

Kan bonde hebat

aRz MoHa said...

Wah 400k

aRz MoHa said...

Sama saya kak Ana tapi gayat macam ni ok lagi berbanding naik roller coaster

aRz MoHa said...

Kalau ada peluang seperti ini nak juga dirasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...