Image and video hosting by TinyPic

31 May 2015

" Tak de baju lah nak pakai "

Masalah wanita atau masalah mak mak ni satu je! Tak de baju! Baju mcm mana banyak pun dalam almari, mesti akan pening dan tetap cakap, takde baju lah nak pakai esokkkkk!!!

Aku tiap tiap minggu selalu akan gosok baju siap siap untuk seminggu pada hari ahad, so dilema tiap tiap minggu akan datang, duduk depan almari, termenung. Hadehhh!

Masalah perempuan ni lg satu, dlm 2 minggu tak leh pakai baju yg sama, tu aku lah.hahaha.kena pakai baju lain, padahal baju tu tetap org akan perasan baju lama, tp tetap xleh pakai baju yg sama dlm masa 2 mgu.hahaha.rasa paranoid sgt org akan tgk dan ckp " eh dia nk xde baju lain ke " hahahaha.gittew.

Eh banyak lak bebel, ok lah, nak gosok baju jap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. ape kata baj lama d barukan.. hehehe cthnya letak lice ke manik ke.. so jadi barulah.. hehehe

    ReplyDelete
  2. alasan nk beli baju baru lerr tuuuu..hehehehe

    ReplyDelete
  3. samelahhh..dh nama pun perempuan kan..kikiki

    ReplyDelete
  4. rara...julia pun sama...ada masalah baju sentiasa rasa baju2 dalam lemari tu baju lama...huwaaaaaaaaaaa sekarang musim julia asik beli blouse je rara...mujur murah2 je

    ReplyDelete
  5. Ahkak bju lelama dh bg org..skang dok kumpul kain bt baju kurung baru..sbb hat lama dj kecik2.pinggang dh ketat..hahahaha...

    ReplyDelete
  6. girls problem..baju penuh almari tapi still rasa takde baju..
    benciiiii.....!! hahaha

    ReplyDelete
  7. hahahah..rara, KG pun mcm rara juga..merenung depan almari...tengok kain satu2...nampak baju tu.."eh ini aku dah pakai semalam..yg tu minggu lepas dah pakai nanti org kata aku tak cukup baju pulak pakai baju ulang2"...hahahah boleh karang novel kalau depan almari. Novel baju mana nak pakai

    ReplyDelete
  8. Assalam...salam perkenalan, hai sama la dengan akak,kalau nak iron baju tu lama termenung depan almari

    ReplyDelete
  9. mmg perempuan benda paling merisaukan dia adalah BAJU APA NAK PAKAI YE?? hihihi mesti kita rasa mcm baju xdek kan?? haha walhal penuh sealmari

    ReplyDelete
  10. sama laa kita...baju & tudung penuh almari, tapi still dok termenung tatau nak pakai apa hahahah

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com