30 June 2015

Bersabar - Kuatkan Iman

video

Kalau lah nak di ikutkan hati, nak je aku menyerah kalah, nak je aku give up, tapi tak boleh, kaki perlu terus melangkah, perlu terus menghadapi hari hari yang mendatang. Penat, lelah, dan xde kata kata lagi untuk aku gambarkan, sindiran dan kata kata manusia, kdg kdg menghiris hati aku, tp aku perlu teruskan. Oh hormon, dah nak period kot ni, mula lah emo tak tentu hala, haih! Ok ok xnk taip dah, nt lagi merepek repek.bai.

4 comments:

Diana Rashid said...

Awatnya ni?/sapa buat Rara..meh akak sekolah kan dia..heheh

CikNaa said...

relax ra..tarik nafas..

Syira Lokman said...

all the best ye..selamat menanti waktu berbuka :D

Inani Hazwani said...

Kann. ada masa nya kita rasa penat tapi kuatkan jugak hati untuk melangkah ke depan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...