Image and video hosting by TinyPic

30 June 2015

Bersabar - Kuatkan Iman


Kalau lah nak di ikutkan hati, nak je aku menyerah kalah, nak je aku give up, tapi tak boleh, kaki perlu terus melangkah, perlu terus menghadapi hari hari yang mendatang. Penat, lelah, dan xde kata kata lagi untuk aku gambarkan, sindiran dan kata kata manusia, kdg kdg menghiris hati aku, tp aku perlu teruskan. Oh hormon, dah nak period kot ni, mula lah emo tak tentu hala, haih! Ok ok xnk taip dah, nt lagi merepek repek.bai. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. Awatnya ni?/sapa buat Rara..meh akak sekolah kan dia..heheh

    ReplyDelete
  2. all the best ye..selamat menanti waktu berbuka :D

    ReplyDelete
  3. Kann. ada masa nya kita rasa penat tapi kuatkan jugak hati untuk melangkah ke depan :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com