30 June 2015

#cabaran20hari Menu Wajib Bulan Puasa

Menu Wajib Bulan Puasa


Bagi aku, tiap kali berbuka puasa, tidak lah ada menu yang wajib ada, sbb perempuan, keinginan kan bertukar setiap 5 minit.hehehe.so xde menu tetap setiap hari, hari hari menu lain lain, TAPI, air yg wajib aku minum, ialah air tebu! Dapat air tebu masa berbuka, sedapnyaaa lahaiii, tapi skrg ni aku x berani minum air tebu sgt, banyak kan kes tebu tak dibasuh, then kena kencing tikus, Ya Allah, takut sgt, so aku nk minum air tebu pun tengok tengok jugak. Takut jugak.

Selain air tebu, aku suka makan karipap, hahaha, buka puasa, minum air, mkn karipap, huh sedapnyaaaa.hehehe. sekarang ni pulak aku duk rumah MIL, so hari hari MIL lah yang masak, aku makan je apa yg MIL aku masak, sbb air tangan mak kan, semua sedap, dia buat nasi goreng bodo pon sedap.hehehe. hidup aku ni mudah, aku makan apa saje, hahaha. ada jugak lah benda yang aku x makan, tapi jarang sgt lah aku memilih makan, kecuali, nasi kena panas. hahaha.


5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

all the best

aswaleyla said...

nasib sini tak de gambar makanan

Nadia Johari said...

kita tengok orang minum air tebu jele..

wahida said...

aku paling suka di bulan puasa adalah agar2 santan dan kole kacang...hehe..

Inani Hazwani said...

sedapnyaaa air tebu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...