Image and video hosting by TinyPic

30 June 2015

#cabaran20hari Menu Wajib Bulan Puasa

Menu Wajib Bulan Puasa


Bagi aku, tiap kali berbuka puasa, tidak lah ada menu yang wajib ada, sbb perempuan, keinginan kan bertukar setiap 5 minit.hehehe.so xde menu tetap setiap hari, hari hari menu lain lain, TAPI, air yg wajib aku minum, ialah air tebu! Dapat air tebu masa berbuka, sedapnyaaa lahaiii, tapi skrg ni aku x berani minum air tebu sgt, banyak kan kes tebu tak dibasuh, then kena kencing tikus, Ya Allah, takut sgt, so aku nk minum air tebu pun tengok tengok jugak. Takut jugak.

Selain air tebu, aku suka makan karipap, hahaha, buka puasa, minum air, mkn karipap, huh sedapnyaaaa.hehehe. sekarang ni pulak aku duk rumah MIL, so hari hari MIL lah yang masak, aku makan je apa yg MIL aku masak, sbb air tangan mak kan, semua sedap, dia buat nasi goreng bodo pon sedap.hehehe. hidup aku ni mudah, aku makan apa saje, hahaha. ada jugak lah benda yang aku x makan, tapi jarang sgt lah aku memilih makan, kecuali, nasi kena panas. hahaha.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. nasib sini tak de gambar makanan

    ReplyDelete
  2. kita tengok orang minum air tebu jele..

    ReplyDelete
  3. aku paling suka di bulan puasa adalah agar2 santan dan kole kacang...hehe..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com