29 June 2015

#cabaran20hari Resipi Hidangan Sahur Paling Ringkas

Menu Sahur Ringkas


eh eh, cerita pasal menu sahur paling ringkas ni, aku dah buat entry dulu,
korang leh terjah entry aku yg ni Menu Sahur Ringkas tapi menyelerakan
ada 4 menu sahur ringkas, hehehe. tapi selera kita lain lain kan, aku xtau lah
korang suka ke tak dengan menu tu, ada yang tak makan nasi masa sahur,
ada yang suka makan roti je, ada yang makan biskut je,
ada jugak yg suka menghidangkan menu yang penuh satu meja
masa sahur.hehe. tapi bagi aku, Nasi + Nugget paling the best! hehehe.


oppsss! larikkkkkk! hehehe

8 comments:

Mirabeads azi said...

nasi goreng pun ok..
#clickclicknufnang

yoorin melacolea said...

hahahah..rara memang.. nasi dengan nugget tu mcm dh wajib dah ek..

aizamia3 said...

Setakat ni anak2 oklah takdelah meragam waktu sahur.. takdelah meminta yang takde bahannya dalam peti sejuk..

Amanda Suria said...

Alaaaaaa....sedapnyaaaaaa......terus terasa nk buat nasi goyeng

Nazlee Ismail PCL said...

nasi mesti ada tp sikit jer..sementara kilang proses masih ok ni. alhamdulillah.

adda syuhada said...

Sedapnya nasi goreng ni...

Sheqynne Hotloverzs said...

me as a student, minum air nga buah kurma je utk sahur.. huhuhu..

Sheqynne Hotloverzs said...

me as a student, minum air nga buah kurma je utk sahur.. huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...