12 June 2015

HIDUP biar SEDAP

Roti sarang lebah


Dah lama sgt teringin makan roti sarang lebah, ada yg aku beli kt kedai kedai, tapi x sama, tak sedap, tak tau lah, tapi lepas leh order online dengan Padillah, puas betul hati aku, sedap gila dapat makan, skrg padillah dah buat servis pos utk roti dia, aku rembat skali dua paket.hehehe.tamak gila.kdg kdg bila fikir, biar lah gemok, asal makan sedap, mak aku selalu cakap, " makan jelah, kalau sakit kang tak leh makan " hahahaha sabar jelah.

6 comments:

Ainul Mustafa said...

hari tu ada makan kawan bawa.sedap. lebih sedap bila makan dgn kaya tu

eynda said...

Suka jugak roti ni :-)

Julia Johari said...

Betul kata mak tu rara, makan je, cuma portion tu je kurangkan. Sedap tgk roti tu rara

muhammad nizam said...

Lazat amat

Cikk Mimin said...

tengah tranding roti ni

SweetLikeWhat said...

nakkkkkkkkkkkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...