Image and video hosting by TinyPic

02 June 2015

Itu Janji Allah

Tetiba air mata menitik, berdetap detap ke atas baju, laju dia mengalir, siapa sangka, di umur 28 tahun ( oct ) aku akan dapat seorang lagi adik, dapat adik lelaki. Siapa sangka, di usia 50'an papa aku akan menimang lg sorg cahaya mata, sedangkan pada waktu ini dia hanya akan menimang cucu, siapa sangka, siapa??? Tiada siapa sangka.

Harini aku puasa.tapi sedih, tp menangis, tak baik kan, semoga urusan bersalin makcik aku di permudahkan, papa kata td dah keluar darah, hmmm cepat cepat lah adik keluar dengan selamat.Amin.

Khamis ni aku balik, kalau adik dh keluar, boleh tgk adik skali. Hari sabtu pulak mak aku nak buat kenduri, nak buat tahlil, rindunya pada Opah, Atok, hanya Allah yg tahu. Percaturan Allah, janji Allah, tiada siapa boleh sangkal, jodoh, rezeki, ajal, maut, semua di tanganNya.semoga semua urusan kita dipermudahkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. tahniah rara.. ALLAH tau ape yg terbaik tok hambaNya.. ;)

    ReplyDelete
  2. Assalam...semoga segala urusan dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. rezeki diorang nak timang cahaya mata..=)

    ReplyDelete
  4. Tahniah dapat adik baru Safura..
    Allah yg menentu segalanya..
    Bukan kah setiap hari kita ucapkan dalam solat kita..
    "Segala puji bagi Allah , pentadbir sekalian alam"

    ReplyDelete
  5. semua telah ditulis.. moga sgalanya dipermudahkan aamin..

    ReplyDelete
  6. semoga segala urusan dipermudahkan

    ReplyDelete
  7. semoga segalanya dipermudahkan oleh Allah SWT...

    ReplyDelete
  8. Moga semua dipermudahkan :-)
    dgn izin Allah.

    ReplyDelete
  9. Tahniah sis. Smoga urusan dipermudahkan olehNYA.

    ReplyDelete
  10. jangan sedih-sedih..
    semua dah percaturan..

    ReplyDelete
  11. patut lah hari ni sendu je ye...

    ermm.. bagus tu.. yang penting doakan segalanya selamat dan berjalan lancar.. segala ketentuanNya adalah yang terbaik... InsyaAllah.. syukur dan berlapang dada... :)

    ReplyDelete
  12. perancangan Allah itu cantik kan.. kita memang tak menduga

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com