02 June 2015

Itu Janji Allah

Tetiba air mata menitik, berdetap detap ke atas baju, laju dia mengalir, siapa sangka, di umur 28 tahun ( oct ) aku akan dapat seorang lagi adik, dapat adik lelaki. Siapa sangka, di usia 50'an papa aku akan menimang lg sorg cahaya mata, sedangkan pada waktu ini dia hanya akan menimang cucu, siapa sangka, siapa??? Tiada siapa sangka.

Harini aku puasa.tapi sedih, tp menangis, tak baik kan, semoga urusan bersalin makcik aku di permudahkan, papa kata td dah keluar darah, hmmm cepat cepat lah adik keluar dengan selamat.Amin.

Khamis ni aku balik, kalau adik dh keluar, boleh tgk adik skali. Hari sabtu pulak mak aku nak buat kenduri, nak buat tahlil, rindunya pada Opah, Atok, hanya Allah yg tahu. Percaturan Allah, janji Allah, tiada siapa boleh sangkal, jodoh, rezeki, ajal, maut, semua di tanganNya.semoga semua urusan kita dipermudahkan.

15 comments:

kisah earty said...

tahniah rara.. ALLAH tau ape yg terbaik tok hambaNya.. ;)

aryan azra said...

Assalam...semoga segala urusan dipermudahkan

Inani Hazwani said...

wahh. tahniahh kak rara. :D

Mizz ErMa said...

rezeki diorang nak timang cahaya mata..=)

CikSiti said...

amin..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tahniah dapat adik baru Safura..
Allah yg menentu segalanya..
Bukan kah setiap hari kita ucapkan dalam solat kita..
"Segala puji bagi Allah , pentadbir sekalian alam"

Nurzakiah Hanum said...

tahniah :)

yanie yusuf said...

semua telah ditulis.. moga sgalanya dipermudahkan aamin..

ewento marcello said...

semoga segala urusan dipermudahkan

Farah Waheda Wahid said...

semoga segalanya dipermudahkan oleh Allah SWT...

adianiez AIDA said...

Moga semua dipermudahkan :-)
dgn izin Allah.

Fiza Rahman said...

Tahniah sis. Smoga urusan dipermudahkan olehNYA.

Yaya Azura said...

jangan sedih-sedih..
semua dah percaturan..

DRAMATIC UNIQ said...

patut lah hari ni sendu je ye...

ermm.. bagus tu.. yang penting doakan segalanya selamat dan berjalan lancar.. segala ketentuanNya adalah yang terbaik... InsyaAllah.. syukur dan berlapang dada... :)

mas saari said...

perancangan Allah itu cantik kan.. kita memang tak menduga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...