Image and video hosting by TinyPic

03 June 2015

JANGAN BOGEL di Gunung Kinabalu

Pelancong Asing Bogel di Gunung Kinabalu


terkejut juga aku dengar radio pagi tadi,
Malim Gunung di arahkan supaya memberi peringatan
kepada pendaki atau pelancong yg mendaki gunung kinabalu,
agar tidak melakukan perkara yang tidak senonoh
apabila sudah sampai ke puncak.

aku pelik! ada ke orang buat benda tak senonoh?
rupanya memang ada kot!!! dia dah sampai atas tu,
dia perginya berbogel, ko ni dah kenapa?
tak de keje lain ke???! haih!

aku tak nak lah paste picture tu kat sini,
kang buat dosa kering je aku,
korg nak g google eh.hehehe.
yang pelancong wanitanya dah separuh bogel dah,
dan aku tak faham, yang kau nak berbogel tu dah kenapa?
mmg pelik pelik lah omputih ni!
memalukan je.




aku kalau nak sampai ke Gunung Kinabalu ni mmg harapan je,
teringin ada, tapi aku tau aku takkan mampu!
hahaha.aku tak kuat stamina.
ada jugak yang pengsan atas tu kang.
korang yg dah sampai sana, jgn buat benda bukan-bukan pulak!
hahaha.bai. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. takde kerja namanya ni..
    merosakkan nama baik Malaysia jer kan?

    ReplyDelete
  2. atas tu bukan sejuk ke... hahahha sabar je lah kan

    ReplyDelete
  3. Tu lah tempat macam tu bukan boleh langgar sembarangan. Kan dah ade gempabumi.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com