Image and video hosting by TinyPic

18 June 2015

Jangan Menunjuk DONE Terawih



hahahahaha.jahat tau dorg ni! kadang kadang tu,
bukan nk meriak, tapi ter TAK sengaja, hehe. kdg kdg tersnap pic,
dan terupload.hahaha.kita maafkan jelah yewww~ 
jangan sibuk berpesan kat orang, silap silap nanti kau yg buat gitu.
malu balik tauuuu! hehehe.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. betul weh. sebab bab terawikh tu benda seronok mmg kadang nak share jer hihi. Takpelah, peringatan buat kite semua. :B :B. Selamat berpuasa weh. bile balik ipoh?

    ReplyDelete
  2. betul la tue
    yg penting niat kita... kan
    poyo je

    ReplyDelete
  3. macam2 hal.. menda ni bukan riak semata, ikut pada niat memasinglah,ntah2 yang bace tu terasa kot..hhahahha,,pastu kecam orang yang haplod tu riak lah ape lah, padahal niat orang yg haplod tu nak mengajak/ mengingatkan org lain untuk turut serta sekali..kira macam berdakwah jugak tu..

    Tapi tak dinafikan, ade jugak sesetengah yang sengaja riak nak menunjuk2...hehehehe..

    *eh terpanjang plak komen aku..

    SELAMAT BERPUASA, RARA.!!!

    ReplyDelete
  4. hihihi...perkataan sakai tuh sempoi...

    ReplyDelete
  5. kalo post gmbr makanan xpe..
    kdg suka tgk org makan apa

    ReplyDelete
  6. hahaha..akak bru je up entry psl ni.. tersama lak..

    ReplyDelete
  7. Hahahha aduyaiii....kita upload gambar makanan je rara...hehehhehe

    hashtag #donemasak hahahhaha

    ReplyDelete
  8. haha..
    macam-macam kan..
    done komen..haha

    ReplyDelete
  9. ha ha ha...
    sib baik aida x rajin update fb.
    tapi takpe la...
    dia tunjuk saje2. bukan dia nak riak, kan :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com