18 June 2015

Jangan Menunjuk DONE Terawih



hahahahaha.jahat tau dorg ni! kadang kadang tu,
bukan nk meriak, tapi ter TAK sengaja, hehe. kdg kdg tersnap pic,
dan terupload.hahaha.kita maafkan jelah yewww~ 
jangan sibuk berpesan kat orang, silap silap nanti kau yg buat gitu.
malu balik tauuuu! hehehe.

14 comments:

saye niza said...

betul weh. sebab bab terawikh tu benda seronok mmg kadang nak share jer hihi. Takpelah, peringatan buat kite semua. :B :B. Selamat berpuasa weh. bile balik ipoh?

Shuhaida Kabdy said...

ahahahaha....lawokk..

Nurzakiah Hanum said...

betul la tue
yg penting niat kita... kan
poyo je

Nory Zoulkefle said...

macam2 hal.. menda ni bukan riak semata, ikut pada niat memasinglah,ntah2 yang bace tu terasa kot..hhahahha,,pastu kecam orang yang haplod tu riak lah ape lah, padahal niat orang yg haplod tu nak mengajak/ mengingatkan org lain untuk turut serta sekali..kira macam berdakwah jugak tu..

Tapi tak dinafikan, ade jugak sesetengah yang sengaja riak nak menunjuk2...hehehehe..

*eh terpanjang plak komen aku..

SELAMAT BERPUASA, RARA.!!!

Nieyl said...

hihihi...perkataan sakai tuh sempoi...

Lea IsNawi said...

kalo post gmbr makanan xpe..
kdg suka tgk org makan apa

MizzTina said...

hahaha..akak bru je up entry psl ni.. tersama lak..

Julia Johari said...

Hahahha aduyaiii....kita upload gambar makanan je rara...hehehhehe

hashtag #donemasak hahahhaha

CikNaa said...

hahahaha..

Yana MIB said...

haha terr lah sangat! :p

SweetLikeWhat said...

hahahhaha..adeh macam2..

dalila said...

sakai??
hahahaha..

Yaya Azura said...

haha..
macam-macam kan..
done komen..haha

adianiez AIDA said...

ha ha ha...
sib baik aida x rajin update fb.
tapi takpe la...
dia tunjuk saje2. bukan dia nak riak, kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...