Image and video hosting by TinyPic

01 June 2015

Minyak Naik SEPLOHSEN Jun 2015

Minyak Naik 1 Jun 2015



Berkuatkuasa pukul 12.01 minit pada 1 Jun 2015, 
harga runcit petrol dan diesel bagi bulan JUN 2015 adalah seperti berikut:

RON95 : RM 2.05/liter
RON97 : RM 2.35/liter (termasuk GST 6%)
DIESEL : RM 2.05/liter

apa yamg boleh dikata? alaaa naik sepuluh sen je
seliterrrr, apa ada hal, sepuluh liter baru singgit
kena add on! hahaha.

tadi masa masuk kereta, minyak tinggal 2 bar,
kejap lg lah pergi isi, minyak mcm air,
sabar jelah! marilah berkojo sekuek kueknya,
hehehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. Itulah rara...naik turun naik turun...keperluan kan...tak leh lari dah...apa2 pun jom kita kerja kuat rara...aminnn semoga murah rezeki bersama...rara lupa nak cakap...semalam julia dah beli majalah wanita semata sebab rara masuk majalah...tunjuk kt suami dia kenalllllll...suami rara ye wife...glamerrrrrrr tau...suka asben julia baca. Tahniah rara!

    ReplyDelete
  2. tak suka tajuk tu... tak suka..! arghhhh...!

    ReplyDelete
  3. Malam tadi masa kakak nak tidur belek berita baru tahu.
    Sedihnya kita sebagai rakyat.. tak boleh nak kata apa dah..

    ReplyDelete
  4. naikkkkkk aje.....lepas ni kita tunggu turun lagi...lepas tu dia naik lagi....

    ReplyDelete
  5. memang naik kan....huhu...cun la....dapat Brim, pastu naikkan minyak...cantik perancangan...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com