01 June 2015

Minyak Naik SEPLOHSEN Jun 2015

Minyak Naik 1 Jun 2015



Berkuatkuasa pukul 12.01 minit pada 1 Jun 2015, 
harga runcit petrol dan diesel bagi bulan JUN 2015 adalah seperti berikut:

RON95 : RM 2.05/liter
RON97 : RM 2.35/liter (termasuk GST 6%)
DIESEL : RM 2.05/liter

apa yamg boleh dikata? alaaa naik sepuluh sen je
seliterrrr, apa ada hal, sepuluh liter baru singgit
kena add on! hahaha.

tadi masa masuk kereta, minyak tinggal 2 bar,
kejap lg lah pergi isi, minyak mcm air,
sabar jelah! marilah berkojo sekuek kueknya,
hehehe


9 comments:

Julia Johari said...

Itulah rara...naik turun naik turun...keperluan kan...tak leh lari dah...apa2 pun jom kita kerja kuat rara...aminnn semoga murah rezeki bersama...rara lupa nak cakap...semalam julia dah beli majalah wanita semata sebab rara masuk majalah...tunjuk kt suami dia kenalllllll...suami rara ye wife...glamerrrrrrr tau...suka asben julia baca. Tahniah rara!

Mar Mansor said...

budget bulanan dah lari

Reena Sidek said...

hmm.. minyak oh minyak..

Wawa Yusoff said...

tak suka tajuk tu... tak suka..! arghhhh...!

Kakzakie said...

Malam tadi masa kakak nak tidur belek berita baru tahu.
Sedihnya kita sebagai rakyat.. tak boleh nak kata apa dah..

Yaya Azura said...

terima kasih PM. huh.

Nurzakiah Hanum said...

redha kan

ahkak gojes said...

naikkkkkk aje.....lepas ni kita tunggu turun lagi...lepas tu dia naik lagi....

sue sue said...

memang naik kan....huhu...cun la....dapat Brim, pastu naikkan minyak...cantik perancangan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...