Image and video hosting by TinyPic

16 June 2015

Nasi Goreng cili padi BERTERABUR

Paling tak faham peniaga zaman sekarang, dulu aku mintak, nasi goreng kampung pedas, mmg nasi tu digoreng dengan pedas, sbb aku mmg kaki makan pedas, tapi skrg ni, aku mintak nasi goreng kampung pedas, di TABURNYA CILI PADI dengan jumlah yg banyak, bayangkan lahhhh!!! Satu hal pulak nak mengasingkan cili padi tu. Aku rasa makin lama peniaga ni makin melampau, makin malas! Nasi goreng pun dah goreng siap siap, bukan di goreng fresh.hishhhh! Sabar jelah.


Lepas ni kalau aku pergi kedai yg sama, if aku mintak Nasi Goreng Kampung pedas, aku akan cakap " saya nak pedas ye, saya tak nak cili padi berterabur " huh! Agak agak kejam x bunyik?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. Tau xpe..kengkadang memang nasi goreng dah goreng siap2.. kalau mintak nasi goreng paprik, nasi goreng kampung.. pelik je nasi sama.. tah pape laa..jujur sikit x leh ke..

    ReplyDelete
  2. peniaga sekarang nak senang je kan..geram kadang nasi sejuk je..hish

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com