29 June 2015

ORLIN - Jus yang membaiki Hormon Dalaman dan Luaran wanita

menganjalkan kulit, otot pinggul dan payudara


Bila dah beranak pinak, dah berumur, masalah wanita yang SATU ialah,
alignment lari, hehehe, betul tak? jangan malu, kita semua mengalaminya,
badan naik mendadak, kulit kusam, kurang bertenaga. bila kita down,
semua benda benda ni memberi effect tak baik pada kehidupan harian kita.
makanya? Apa yang perlu kita lakukan untuk mengembalikan aset aset kita
sama seperti dahulu, yang penting, cara untuk kita bertenaga sepanjang hari.

Puan Arifah, 43, telah mengeluarkan satu Jus iaitu Jus rahsia turun temurun,
Puan Arifah mendapat idea untuk mengeluarkan Jus Orlin kerana beliau merasakan,
mengapa dia tidak mewarisi bakat ibunya dan mengapa dia harus membiarkan
Resipi Rahsia itu lenyap begitu saja.

Maka, terciptalah satu Ramuan Rahsia untuk wanita iaitu Jus Orlin.
puan Arifah sendiri, kalau korang berjumpa dengan dia depan depan,
takkan nampak seperti 43 tahun, serius, mmg berseri seri je puan Arifah ni,
badan pun kecil molek je.

pengasas Alludra
Puan Arifah, pengasas Alludra
Orlin Jus
Orlin Jus
packaging yang tampak mewah

Apa Itu Jus Orlin?


Vibrant & Young
ORLIN BOTANICAL DRINK FOR WOMEN

Orlin Botanical Drink, minuman tenaga yang diformulasikan khas untuk golongan wanita untuk membantu meningkatkan tenaga luaran dan dalaman. Orlin juga membantu menganjalkan kulit, otot pinggul dan payudara serta memperkemaskan sistem dalaman wanita untuk memberi lebih keyakinan.

Kebaikan Jus Orlin


TENAGA DALAMAN
Orlin membantu membina semula tenaga dalaman wanita agar sentiasa segar dan cergas sepanjang hari. Wanita bekerjaya semestinya menginginkan tenaga sepanjang hari di tempat kerja dan selepas pulang ke rumah.

PAYUDARA
Usia bukanlah penghalang untuk kaum wanita kelihatan sentiasa cantik dan berseri. Jus botanikal Orlin membantu MENAIKKAN, MENEGANGKAN dan MENGANJALKAN semula aset terpenting wanita iaitu payudara agar anda sentiasa lebih yakin dengan penampilan diri semasa diluar dan dirumah.

HORMON
Masalah hormon sering menjadi pengganggu kepada emosi luaran dan dalaman wanita. Tekanan luaran dan dalaman juga memberi kesan terhadap ketidakstabilan hormon. Jus ORLIN terbukti membantu menstabilkan semula masalah ini untuk kehidupan yang lebih segar dan aman sepanjang masa.

KULIT
Minuman kesihatan Orlin membantu memberi kesegaran kepada kulit. Produk ini juga membantu mempercepatkan proses pemutihan kulit agar lebih bersinar dan berseri sepanjang hari.Kulit anda pasti kelihatan lebih anjal

cara meningkatkan keinginan seksual

jika ada Wanita yang mengalami masalah kekurangan keinginan seksual,
Jus Orlin juga boleh membantu meningkatkan keinginan seksual,
selain itu boleh meremajakan kulit, dan juga menghasilkan bentuk badan
yang ideal. kiranya, jika kita mengambil Jus Orlin ni,
semua khasiat ada di dalam satu botol ini. tak perlu ambil bermacam
macam suppliment.


Cara Mengambil Jus Orlin


Cara mengambil Jus Orlin mudah saja, hanya 2 sudu besar di waktu pagi,
semasa perut kosong, atau sebelum breakfast, ianya akan memberi tenaga
kepada anda sepanjang hari, InsyaAllah.

Rasa Jus Orlin ni, manis manis pahit sedikit,
kerana kandungan dia terdiri daripada Kurma, Madu, Serapat, Kolagen,
Sirih, Habbatussaudha, Mirifica, ada ada beberapa bahan lain,
bahan bahan nya sangat tradisional dan bagus untuk luaran dan dalaman wanita.

No wonder lah Puan Arifah cantik dan berseri seri selalu.
so, siapa yang ada masalah masalah beritu, boleh lah mencuba Jus Orlin ni,
pasti akan menrasakan kelainannya, jom kita tgk testimoni.

Jus Orlin


Testimoni Jus Orlin


Walaupun Jus Orlin ni masih baru di pasaran Malaysia, tapi dia sudah berjaya
di restock berkali kali dan permintaanya sangat mengalakkan,
Tahniah buat Alludra International.

untuk yang ingin mendapat maklumat lanjut,
ada yang ingin mendapatkan sebotol Jus orlin,
boleh layari Website atau FB Alludra International.



Alludra HQ : 017-6767966

Harga 1 botol Orlin ini adalah RM 99.90 ( WM) / RM104.90(EM)

1 botol mengandungi 250ml 


25 comments:

mr success said...

Wow.... produk yang hebat...

Que Achmad said...

Abe nk cuba belikan utk wife ni

Dkna Abza said...

Rasa manis2 pahit tu tak ada perisa ke rara? Cam oren ke anggur ke?

muhammad zarin said...

Nampak muda owner tu..hehehe. kna bagi wife cuba

Julia Johari said...

Pernah dengar produk Alludra ni....wahhh.cantik pakaginhg dia rara...good review...bagus utk dalaman kena jaga awal ni

Farah Waheda Wahid said...

alignment lari tu kannn??? tak kira yang berisi ataupun yang tak berapa nak berisi...he he he... wahhh bagus ni... thanks rara for sharing... rasa mungkin nak cuba juga ni... dah jaga tentu nak jaga lagi...

yanie yusuf said...

bagus ni...

Ben Ashaari said...

Utk lelaki?? Kalau perempuan, takyh g gym dah ke

Shuhaida Kabdy said...

wah..bahan2 ramuan nya pun mmg bagus utk wanita kesihatan luar n dalam..

Nazlee Ismail PCL said...

nak jugak anjallllna .. good review for good product. #kipidap

Sweetlikewhat said...

Wahhh menarik produk nya!leh cuba nnt ni

SalinaJohari said...

Menariknya....terpesona pulak nak try...

Azlinda Azman said...

Mcm menarik

Mama Kembar 3 said...

Menarik utk dicuba ni

Hanim Hashim said...

Interesting! sesuai untuk orang yang selalu ngantuk mcm akak ni hehe+

Lisa Nurulain said...

Nak try ni

SweetLikeWhat said...

menarik produk ni..leh cuba nanti ni

mOoN IzzaN said...

bleh try ni amalkan pas bersalin...

mas saari said...

di samping berpantang dgn betul semasa bersalin mmg elok kita makan produk kesihatan camni

yoorin melacolea said...

cambest je rara... haah..tengok dari gambar x macam 40+ pon! kalau nak kata 25-26 pon percaya!

anajingga said...

OMG she's my classmate dear... cik Pah.. :)

nadiah hanum said...

Lepas raya nak gi cari lah...suka sgt part menambahkan tenaga tu...akak ni ptg2 sikit dah rasa lesu..

Nadia Johari said...

macam best je..

DRAMATIC UNIQ said...

kalau suruh makan sireh gitu2 je memang tak mampu lah dik nonn..!! hehehehee.. tapi kalau dah diformulasikan macam ni baru lah teruja nak minum... :)

nice review..

abbie6979 said...

Salam jus orlin boleh tambahkan susu badan ke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...