Image and video hosting by TinyPic

10 June 2015

Suami Felixia Yap

Raisyyah Rania Yeap Bernikah


Tahniah buat Felixia Yeap yang telah bernikah pada 6 Jun yg lalu,
mcm tak sangka pulak kan, senyap senyap dah bernikah.hehe.
dari yang berteka teka teki dulu tu,
now dia dah bernikah dah pun,
lepas tu ada pulak yg speku,
siapa suami dia,hehehe.mmg dasarrr kan!
sebuk je nak ambil tahu kan,
dorg kata husband Felix Yeap adalah seorang
CEO. CEO Nano Malaysia Berhad,
apa apa pun tahniah Raisyyah Rania Yeap,
semoga hubungan kekal till jannah.
sangat sederhana pernikahan nya.
sampai makeup pun sendiri.
alahhaaaaiiiii~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com