31 July 2015

Onnie kahwin

" onnie nak kawin mcm mummy " seronok sgt Princess bila ckp nak g umah onnie, umah tok ngoh, sbb kalau balik gua musang dia dimanja gila gila, didukung dukung, nak apa semua dapat, mmg mengada gila lah dia. Suka sgt lah. Onnie kawen kt rumah baru, besar gila rumahhhh, aku masa sampai smlm, teruja gila tgk rumah, cantik sgt sgt sgt, masuk bilik, masuk toilet, mcm masuk hotel, nangis laju laju sbb cantik sgt rumah baru. Budak kecik tu lg suka lah, sbb dia boleh berlari sana sini, x cukup lantai berlari, sampai berdentum kepala kt dinding.hahaha.padan muka. Onnie nikah lepas isyak kejap lagi, good luck Onnie!

* onnie - nenek dlm bahasa Korea.
*ni onnie muda.hehehe.

7 comments:

simplyremedies said...

Your daughter so pretty. Surely she be so excited when surrounded by family member. 'Onie', a new word for me today :) Have a wonderful marriage life Onie....

Shark Kay said...

lawa rumah dia...
pelamin nampak simple tapi mewah.
nice.

Sheila Adziz said...

sukanya princess sampai terhantuk kepala..... selamat kenduri n selamat pengantin baru tuk onnie... jgn lupa upload pic onnie kawin... xsabar nak tgk....

Nadia Johari said...

luas sangat tu rumah dia

Syira Lokman said...

nampak pelamin lawaaaaa

Fariza said...

lawa gila pelamin....

Eka Tikah said...

cantiknya pelamin tu. berangan jap. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...