Image and video hosting by TinyPic

31 July 2015

Onnie kahwin

" onnie nak kawin mcm mummy " seronok sgt Princess bila ckp nak g umah onnie, umah tok ngoh, sbb kalau balik gua musang dia dimanja gila gila, didukung dukung, nak apa semua dapat, mmg mengada gila lah dia. Suka sgt lah. Onnie kawen kt rumah baru, besar gila rumahhhh, aku masa sampai smlm, teruja gila tgk rumah, cantik sgt sgt sgt, masuk bilik, masuk toilet, mcm masuk hotel, nangis laju laju sbb cantik sgt rumah baru. Budak kecik tu lg suka lah, sbb dia boleh berlari sana sini, x cukup lantai berlari, sampai berdentum kepala kt dinding.hahaha.padan muka. Onnie nikah lepas isyak kejap lagi, good luck Onnie!

* onnie - nenek dlm bahasa Korea.
*ni onnie muda.hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. Your daughter so pretty. Surely she be so excited when surrounded by family member. 'Onie', a new word for me today :) Have a wonderful marriage life Onie....

    ReplyDelete
  2. lawa rumah dia...
    pelamin nampak simple tapi mewah.
    nice.

    ReplyDelete
  3. sukanya princess sampai terhantuk kepala..... selamat kenduri n selamat pengantin baru tuk onnie... jgn lupa upload pic onnie kawin... xsabar nak tgk....

    ReplyDelete
  4. cantiknya pelamin tu. berangan jap. hehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com