Image and video hosting by TinyPic

02 July 2015

Princess : tak boleh kena TEGUR

Princess kan,aku perhatikan dia, kalau dia dah lama tak demam, badan naik sikit, pipi tembam sikit, gemuk sikit, kalau kita tegur je, lepas tu mesti dia terus demam, terus tak lalu makan, nanti badan pun kurus balik, selalu aku tengok mcm tu, dia mcm jenis yg tak boleh kena " tegur " tak boleh kena " puji " kena diam diam je.

Haritu aku borak dengan Yaya, pada sedut sedut kahak, aku ckp kt Yaya, lepas sedut kahak, princess jarang sgt demam, Alhamdulillah, tuptup semalam badan dah dedor dedor, harini teruk demamnya, melepek, pas tu muntah muntah, makan tak nak, susu pun minum sikit je, aku tanya nak speghetti ke? Pon tak nak jugak.hmmmm. mmg gitu lah jenis dia, kalau aku sebut je " lama tak demam " sok sok terus demam.

Kalau aku sebut " eh kakak ni, banyak lah makan " sok sok xnk makan dah, badan dia mcm merajuk.hmmmm. tu yg aku takut sgt, lepas ni kalau boleh, tak nak sebut sebut dah, biar dia sihat je, biar dia makan banyak, biar dia berat.hehehehe.

Gws anak ibuu, dr malam td merengek, badan panas, 38.5 tadi. Risau ibuu.hmmm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. Alaaa cian incess...cepat sembuh yer sayang...

    ReplyDelete
  2. Get well soon ye my little princess =)

    ReplyDelete
  3. Get well soon Pincess...
    Nak raya ni.. tak leh demam-demam tau... :)

    ReplyDelete
  4. kan??memang ramai budak2 macam tu la Ra..akak pun dah lama tak sebut2 benda macam ni dengan Abang lan.Takut jadi gini la..Bukan adik je,kakak pun sama..SHhhhhyyy..diam2..:p

    ReplyDelete
  5. gws pincess... rara, cuaca skrg tak menentu.
    tu pun faktor jugak kannn.... sabar okeh, anak demam ni kita pun leh demam..

    ReplyDelete
  6. Princess.. cepat sihat.. nak raya ni.. baju raya awak ibu dah beli banyak tu.. :)

    ReplyDelete
  7. danish pun same..btl..aritu dok borak jgk ngan hubby ckp "dah lame kan abg tak demam"..last2 bape ari lps tu dh dedor sket..tp nasib xpanas sgt..rasenye kite ni kan ibu, dh mcm doa kot bile kite sebut..wallahualam..jadi jomlah kita sebut yg baik2 je utk ank kite..in sha Allah..mudah2an sihat la..semoga princess cpt sihat..

    ReplyDelete
  8. semoga cepat sembuh yerk princess

    ReplyDelete
  9. mhmmm org tua ckp gitu la ... tp kan kebtulan je kot ... entah la tatau nk ckp la ...

    get well soon princess

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com