02 July 2015

Princess : tak boleh kena TEGUR

Princess kan,aku perhatikan dia, kalau dia dah lama tak demam, badan naik sikit, pipi tembam sikit, gemuk sikit, kalau kita tegur je, lepas tu mesti dia terus demam, terus tak lalu makan, nanti badan pun kurus balik, selalu aku tengok mcm tu, dia mcm jenis yg tak boleh kena " tegur " tak boleh kena " puji " kena diam diam je.

Haritu aku borak dengan Yaya, pada sedut sedut kahak, aku ckp kt Yaya, lepas sedut kahak, princess jarang sgt demam, Alhamdulillah, tuptup semalam badan dah dedor dedor, harini teruk demamnya, melepek, pas tu muntah muntah, makan tak nak, susu pun minum sikit je, aku tanya nak speghetti ke? Pon tak nak jugak.hmmmm. mmg gitu lah jenis dia, kalau aku sebut je " lama tak demam " sok sok terus demam.

Kalau aku sebut " eh kakak ni, banyak lah makan " sok sok xnk makan dah, badan dia mcm merajuk.hmmmm. tu yg aku takut sgt, lepas ni kalau boleh, tak nak sebut sebut dah, biar dia sihat je, biar dia makan banyak, biar dia berat.hehehehe.

Gws anak ibuu, dr malam td merengek, badan panas, 38.5 tadi. Risau ibuu.hmmm.

14 comments:

nadiah hanum said...

Alaaa cian incess...cepat sembuh yer sayang...

Love Razila said...

Get well soon ye my little princess =)

DRAMATIC UNIQ said...

Get well soon Pincess...
Nak raya ni.. tak leh demam-demam tau... :)

Nurzakiah Hanum said...

ala sedapnya

ArELeEz said...

get well soon, princess..!

Farah Waheda Wahid said...

lain kali jangan tegur ok?

Farah Waheda Wahid said...

get well soon princess...

Diana Rashid said...

kan??memang ramai budak2 macam tu la Ra..akak pun dah lama tak sebut2 benda macam ni dengan Abang lan.Takut jadi gini la..Bukan adik je,kakak pun sama..SHhhhhyyy..diam2..:p

ameris said...

gws pincess... rara, cuaca skrg tak menentu.
tu pun faktor jugak kannn.... sabar okeh, anak demam ni kita pun leh demam..

Wawa Yusoff said...

Princess.. cepat sihat.. nak raya ni.. baju raya awak ibu dah beli banyak tu.. :)

dalila said...

danish pun same..btl..aritu dok borak jgk ngan hubby ckp "dah lame kan abg tak demam"..last2 bape ari lps tu dh dedor sket..tp nasib xpanas sgt..rasenye kite ni kan ibu, dh mcm doa kot bile kite sebut..wallahualam..jadi jomlah kita sebut yg baik2 je utk ank kite..in sha Allah..mudah2an sihat la..semoga princess cpt sihat..

shaFazie said...

semoga cepat sembuh yerk princess

Chekgu Azrine said...

cepat sembuh incess...

eima said...

mhmmm org tua ckp gitu la ... tp kan kebtulan je kot ... entah la tatau nk ckp la ...

get well soon princess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...