17 August 2015

Fashion Designer mungkin menangis bila melihat baju rekaan anak kampung ini


hahahaha, adoiii~ tak menahan, aku harini Moday Blues kuat sangat,
nak nak pulak harini hari Makan jeee, so lepas makan, lelap kejap,
lepas tu cari makan lagi, tiada entry serius harini.hehehe

13 comments:

aRz MoHa said...

haaa yang kulit durian tu memang stail

Hanim Hashim said...

hahahahahahahahaha teriak habis! gunakan apa je yang ada dalam kebun tu ye dop hahahahahahahahahhaha!

yoorin melacolea said...

budak ni kan..memang laa..hahahaha..tengok video dia pon memang lawak habis

Nurul Shahira said...

Alamak, lepas ni mungkin jadi mimpi ngeri bila nak makan durian. T_T

Nurul Shahira said...

Alamak, lepas ni mungkin jadi mimpi ngeri bila nak makan durian T_T

khaty aiman said...

KULIT DURIAN PALING BEST

Azlinda Azman said...

jimat ni,Ra! ;)

Bahrain said...

ko hadewww. katanya. hahahaha

Cik Puan Rann said...

hahahah...mcm hape ntah

wahida said...

kahkahkah...adoiiii...gelak guling2 aku tgk pic ni semua...

hahahaha....

GREENJADE said...

kih5..kulit durian x boleh blah...tergolek tgk.. :))

Inani Hazwani said...

Erkk. Hahahah

Mama Kembar 3 said...

Adoi laa hahahhaaha! Yg kulit durian tu kalau pakai terbalik baru betoi betoi menangis! Hahahahaah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...