Image and video hosting by TinyPic

17 August 2015

Fashion Designer mungkin menangis bila melihat baju rekaan anak kampung ini


hahahaha, adoiii~ tak menahan, aku harini Moday Blues kuat sangat,
nak nak pulak harini hari Makan jeee, so lepas makan, lelap kejap,
lepas tu cari makan lagi, tiada entry serius harini.hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. haaa yang kulit durian tu memang stail

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahahaha teriak habis! gunakan apa je yang ada dalam kebun tu ye dop hahahahahahahahahhaha!

    ReplyDelete
  3. budak ni kan..memang laa..hahahaha..tengok video dia pon memang lawak habis

    ReplyDelete
  4. Alamak, lepas ni mungkin jadi mimpi ngeri bila nak makan durian. T_T

    ReplyDelete
  5. Alamak, lepas ni mungkin jadi mimpi ngeri bila nak makan durian T_T

    ReplyDelete
  6. kahkahkah...adoiiii...gelak guling2 aku tgk pic ni semua...

    hahahaha....

    ReplyDelete
  7. kih5..kulit durian x boleh blah...tergolek tgk.. :))

    ReplyDelete
  8. Adoi laa hahahhaaha! Yg kulit durian tu kalau pakai terbalik baru betoi betoi menangis! Hahahahaah

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com