Image and video hosting by TinyPic

11 August 2015

Gotong Royong 5S again!

Hai Assalammualaikum, hehehe, lepas MC smlm, harini i berkerja kembali,
banyaknya kerja nak buatttt! harini ada Gotong Royong, 5S muncul kembali,
kali ni yang paling tragis, bila aku kena jadi KETUA ZON, huh?
tapi SYPM kan, bos lantik, kita laksanakan jelah tugas tu,
leh feeling feeling ketua sket, hahahaha.

so Breakfast dulu kenyang kenyang, jap lagi baru mula kerja,
banyak tempat nk kena Sapu Sisih dan Susun ni, hehehe.
amboiii sangat!

esok sampai jumaat juru audit dah nak masuk ni,
so buat lah apa apa yg patut yek. korg mcm mana?
dh mula ke?



ok amik mood amik mood~ bye~ hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. 5s? pitammm..tapi biler dah siap mmg cantik la!

    ReplyDelete
  2. lepas gotong royong tu ada bihun2 ke sirap ke..ada??heheh

    ReplyDelete
  3. Gambar yang last tu menarik perhatian nani. hehe. sebab tempat letak phone tu lain dari yang lain. hikhik

    ReplyDelete
  4. tetiba rajin ek kikiki , btw kak rara ni nape rajin sgt up blog , jeles kite !

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com