11 August 2015

Gotong Royong 5S again!

Hai Assalammualaikum, hehehe, lepas MC smlm, harini i berkerja kembali,
banyaknya kerja nak buatttt! harini ada Gotong Royong, 5S muncul kembali,
kali ni yang paling tragis, bila aku kena jadi KETUA ZON, huh?
tapi SYPM kan, bos lantik, kita laksanakan jelah tugas tu,
leh feeling feeling ketua sket, hahahaha.

so Breakfast dulu kenyang kenyang, jap lagi baru mula kerja,
banyak tempat nk kena Sapu Sisih dan Susun ni, hehehe.
amboiii sangat!

esok sampai jumaat juru audit dah nak masuk ni,
so buat lah apa apa yg patut yek. korg mcm mana?
dh mula ke?



ok amik mood amik mood~ bye~ hehehe

5 comments:

idzwa kamaruddin said...

5s? pitammm..tapi biler dah siap mmg cantik la!

Nory Zoulkefle said...

selamat bergotong royong...hehehe

Diana Rashid said...

lepas gotong royong tu ada bihun2 ke sirap ke..ada??heheh

Inani Hazwani said...

Gambar yang last tu menarik perhatian nani. hehe. sebab tempat letak phone tu lain dari yang lain. hikhik

qaseh dalia said...

tetiba rajin ek kikiki , btw kak rara ni nape rajin sgt up blog , jeles kite !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...