17 August 2015

Liyana Jasmay Kini Mengandung Anak Kedua


Wahhh~ aku pun baru tau lepas stalk IG Liyana Jasmay,
hehehe, tahniahhhh~ rasa nya anak sulung dia baru setahun lebih kan,
tak silap lah, bagus lah beranak awak muda muda ni,
*eh mcm perli diri sendiri je.hehehe. Tapi LJ ni preggy pun stylo je,
kurus jee, seronok je tengok!

8 comments:

mrs kayrul said...

Senyap2 je rupanya dah berisi...maintain slim je

mrs kayrul said...

Senyap2 berisi rupanya...maintain slim je...jealous tau

Diana Rashid said...

Rara dah mengandung ke??




saja tanya..:p

emalin mohd said...

Nampak comel tu LJ tu kan..

nadiah hanum said...

Comey jer tgk org preggy...akak masa preggy mcm zombi kot

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah rezeki..

ummi aqilah (LM) said...

Org hamil mmg nmpk comel. Akk hamil blm apa2 perut dah kedepan. Hihi..20 kg tau akk menambah lemak aritu

Ummi Jual Vitamin said...

Wah.. Perkongsian yang sangat menarik. Tq admin.. Tips Cepat Hamil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...