Image and video hosting by TinyPic

17 August 2015

Liyana Jasmay Kini Mengandung Anak Kedua


Wahhh~ aku pun baru tau lepas stalk IG Liyana Jasmay,
hehehe, tahniahhhh~ rasa nya anak sulung dia baru setahun lebih kan,
tak silap lah, bagus lah beranak awak muda muda ni,
*eh mcm perli diri sendiri je.hehehe. Tapi LJ ni preggy pun stylo je,
kurus jee, seronok je tengok!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. Senyap2 je rupanya dah berisi...maintain slim je

    ReplyDelete
  2. Senyap2 berisi rupanya...maintain slim je...jealous tau

    ReplyDelete
  3. Rara dah mengandung ke??




    saja tanya..:p

    ReplyDelete
  4. Comey jer tgk org preggy...akak masa preggy mcm zombi kot

    ReplyDelete
  5. Org hamil mmg nmpk comel. Akk hamil blm apa2 perut dah kedepan. Hihi..20 kg tau akk menambah lemak aritu

    ReplyDelete
  6. Wah.. Perkongsian yang sangat menarik. Tq admin.. Tips Cepat Hamil.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com