19 August 2015

Suami SAMAN isteri kerana berMAKEUP


macam KELAKAR, tapi ini lah HAKIKATnya,
KUASA makeup itu! dannnnnnnnn
kebanyakannya mcm ni lah.hahaha.

13 comments:

LZ - The Blog Owner said...

Salam ukhwah,

Tadi baru dapat article ni melalui WhatsApp.. Memang tak patut, kawin sebab paras rupa.. Baru lelaki tau camne penangan make up tebal.. Hehehe

✿ Ina Ainaa ✿ said...

memang jadi lawa sungguh! Kalah ratu cantik... hebatlahhh

Fiqah Feeona said...

Tapi lelaki tu pun sama, kahwin kerana cantik...Hihihi..Diri sendiri yang tertipu..kahkahkah..

nini said...

hahahahaha...lawa wehhhh.....memang jeles la laki dia lagu ni...hahaha

Cik Puan Eka said...

haha hadui. nk tgok plak arsnaya suami pompuan tu. hensem sangat kahhh.

nampak sgt cinta kerana rupa parasnya

Liyana said...

mmg kelakar. melampau tau husband nye pun hahaha

anajingga said...

haha macam-macam kerenah manusia sekarang ni adoi..lawa salah, tak lawa pun salah,macam mana tu kan Rara :)

Nurul Shahira said...

Kuasa mekap, bercerai berai orang jadinya T_T

Inani Hazwani said...

Erkkkk sampai macam tu

Diana Rashid said...

tu la..padan muka lelaki macam ni..bila nak mengorat nak yang cantik je..padahal tak tahu tu mekap saja.hehhe

Bunda_nora said...

Memang lawa sungguh...tapi bukan kecantikan asli/natural beauty..padan lah laki dia meroyan sangat...

Yana Libra said...

ni kes sebab cinta berdasarkan rupe ni..huhu..kalau hati budi. rupa takde makna kan~~

DRAMATIC UNIQ said...

perrgghh...!! dasyattt giler..
beza sangat cam heroin hindustan jadinya... hahahahaa... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...