Image and video hosting by TinyPic

19 August 2015

Suami SAMAN isteri kerana berMAKEUP


macam KELAKAR, tapi ini lah HAKIKATnya,
KUASA makeup itu! dannnnnnnnn
kebanyakannya mcm ni lah.hahaha.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. Salam ukhwah,

    Tadi baru dapat article ni melalui WhatsApp.. Memang tak patut, kawin sebab paras rupa.. Baru lelaki tau camne penangan make up tebal.. Hehehe

    ReplyDelete
  2. memang jadi lawa sungguh! Kalah ratu cantik... hebatlahhh

    ReplyDelete
  3. Tapi lelaki tu pun sama, kahwin kerana cantik...Hihihi..Diri sendiri yang tertipu..kahkahkah..

    ReplyDelete
  4. hahahahaha...lawa wehhhh.....memang jeles la laki dia lagu ni...hahaha

    ReplyDelete
  5. haha hadui. nk tgok plak arsnaya suami pompuan tu. hensem sangat kahhh.

    nampak sgt cinta kerana rupa parasnya

    ReplyDelete
  6. mmg kelakar. melampau tau husband nye pun hahaha

    ReplyDelete
  7. haha macam-macam kerenah manusia sekarang ni adoi..lawa salah, tak lawa pun salah,macam mana tu kan Rara :)

    ReplyDelete
  8. Kuasa mekap, bercerai berai orang jadinya T_T

    ReplyDelete
  9. tu la..padan muka lelaki macam ni..bila nak mengorat nak yang cantik je..padahal tak tahu tu mekap saja.hehhe

    ReplyDelete
  10. Memang lawa sungguh...tapi bukan kecantikan asli/natural beauty..padan lah laki dia meroyan sangat...

    ReplyDelete
  11. ni kes sebab cinta berdasarkan rupe ni..huhu..kalau hati budi. rupa takde makna kan~~

    ReplyDelete
  12. perrgghh...!! dasyattt giler..
    beza sangat cam heroin hindustan jadinya... hahahahaa... :p

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com