Image and video hosting by TinyPic

23 September 2015

Anak Lisa Surihani dan Yusry sudah ada akaun Instagram

Selepas hari ke-7 kelahiran, anak pasangan romantik Lisa dan Yusry telah pun menamakan anak perempuan mereka. ' Yahaira Leanne ' yang bermaksud sebaik-baik kelembutan, alhamdulillah, sedap nama, sedap maksud nama, ala ala nama anak omputih gittew, hehe. Mana lah korang dapat nama sedap-sedap ni, pandai betul cari, nanti nak tiru lah, hehehe.
Tapi yang sadisnya, belum apa-apa lagi, Yahaira dah ada FAKE IG ACC, alahaiii banyaknya masa korang eh, mmg takde kerja kan, buat fake acc, pastu followers dah ramai, tukar nama, jual barang meniaga. Heii taktik lapok lah tuuu. Jaga lah privacy org. Kesian parents dorg. Bertabahlah nak, ini lah dunia.muehehe.
Nama Yahaira Leanne sama pangkal huruf dengan Yusry dan Lisa, hurmm suwettt angat neh! Haih! Semoga menjadi anak yg solehah ye Yahaira. Sedap namaaaa.

9 comments:

Izzati Suhaide said...

nak pggil nama ape ehhh ank dia tu??x reti nk menyebut nyee..hehe

idzwa kamaruddin said...

yahaira..yahaira..sedap ehh nama!

anez zamri said...

comelnya anak dia!

nuyui a.k.a miss YUI said...

sdp namanya...

dalila said...

wahh suwittnyeee..YL..ank pun YL..sesdap plak tu nama n maksud nama..

Yana MIB said...

mesti membesar jd jelita cam omak eh.. :)

Inani Hazwani said...

Sedap namanyaa :) Selamat Hari Raya Aidiladha dari Nani :)

eima said...

mesti comey ni wlupun nampak sipi2 je

✿ Ina Ainaa ✿ said...

Sedapnyaa nama mereka.. Lain dari yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...