Image and video hosting by TinyPic

23 September 2015

Anak Lisa Surihani dan Yusry sudah ada akaun Instagram

Selepas hari ke-7 kelahiran, anak pasangan romantik Lisa dan Yusry telah pun menamakan anak perempuan mereka. ' Yahaira Leanne ' yang bermaksud sebaik-baik kelembutan, alhamdulillah, sedap nama, sedap maksud nama, ala ala nama anak omputih gittew, hehe. Mana lah korang dapat nama sedap-sedap ni, pandai betul cari, nanti nak tiru lah, hehehe.
Tapi yang sadisnya, belum apa-apa lagi, Yahaira dah ada FAKE IG ACC, alahaiii banyaknya masa korang eh, mmg takde kerja kan, buat fake acc, pastu followers dah ramai, tukar nama, jual barang meniaga. Heii taktik lapok lah tuuu. Jaga lah privacy org. Kesian parents dorg. Bertabahlah nak, ini lah dunia.muehehe.
Nama Yahaira Leanne sama pangkal huruf dengan Yusry dan Lisa, hurmm suwettt angat neh! Haih! Semoga menjadi anak yg solehah ye Yahaira. Sedap namaaaa. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. nak pggil nama ape ehhh ank dia tu??x reti nk menyebut nyee..hehe

    ReplyDelete
  2. wahh suwittnyeee..YL..ank pun YL..sesdap plak tu nama n maksud nama..

    ReplyDelete
  3. mesti membesar jd jelita cam omak eh.. :)

    ReplyDelete
  4. Sedap namanyaa :) Selamat Hari Raya Aidiladha dari Nani :)

    ReplyDelete
  5. mesti comey ni wlupun nampak sipi2 je

    ReplyDelete
  6. Sedapnyaa nama mereka.. Lain dari yang lain

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com