Image and video hosting by TinyPic

03 September 2015

Jualan CERIA - LELONG habis-habisan


Tadi nampak kawan Fb post IKLAN ni,
sebelum ni pon kak Ana dah post di Telegram,
whoaaaaaa terus rasa mcm " nak pergiiiiiii " TAPI!
nun jauh di Klang, haih! mcm mana nak pergi, tak berbaloi kang.
hahaha. sape nak dekat-dekat sana? nk kirimmmmmmm!
korang pergi lah! best ni!

p/s : jual murah murah sgt ni, lambat lagi nak expired kan? hehe.
p/s/s : takde udang di sebalik batu kan?

Venue : 1st floor, harbour place Klang 
Date : 3 - 6 September 2015
Time : 10am - 10pm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. IQ dah order, hopefully runner dapat belikan...heee~

    ReplyDelete
  2. kekadang jual murah sebab nak expired dah :) hi hi hi...
    agak nyer la.

    ReplyDelete
  3. pelik je jualan lelong nie...
    kne tgk expired date tue
    hehehehe

    jauh nak pegi

    ReplyDelete
  4. Murah nya...kalau ada siapa nak pi akak pun nak kirim..hahahha...rasa berbaloi tak kirim kalau sekali campur dengan duit pos??

    ReplyDelete
  5. huwaaaaaa..murahhhhh..
    tp jauhhhhh

    ReplyDelete
  6. murah tuu...pelik jugak kan...emmmm...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com