03 September 2015

Jualan CERIA - LELONG habis-habisan


Tadi nampak kawan Fb post IKLAN ni,
sebelum ni pon kak Ana dah post di Telegram,
whoaaaaaa terus rasa mcm " nak pergiiiiiii " TAPI!
nun jauh di Klang, haih! mcm mana nak pergi, tak berbaloi kang.
hahaha. sape nak dekat-dekat sana? nk kirimmmmmmm!
korang pergi lah! best ni!

p/s : jual murah murah sgt ni, lambat lagi nak expired kan? hehe.
p/s/s : takde udang di sebalik batu kan?

Venue : 1st floor, harbour place Klang 
Date : 3 - 6 September 2015
Time : 10am - 10pm

7 comments:

IQ = Iez Qis said...

IQ dah order, hopefully runner dapat belikan...heee~

adianiez AIDA said...

kekadang jual murah sebab nak expired dah :) hi hi hi...
agak nyer la.

e k i n ♥ y u s r i said...

pelik je jualan lelong nie...
kne tgk expired date tue
hehehehe

jauh nak pegi

Diana Rashid said...

Murah nya...kalau ada siapa nak pi akak pun nak kirim..hahahha...rasa berbaloi tak kirim kalau sekali campur dengan duit pos??

dalila said...

huwaaaaaa..murahhhhh..
tp jauhhhhh

Yana Libra said...

murah tuu...pelik jugak kan...emmmm...

Nadia Johari said...

tak dapat pergi gak..sobsobs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...