10 September 2015

Kek Hari Lahir RM322 JUTA!

London : Ketika dunia Arab terus bergolak dengan ratusan ribu pelarian dari rantau itu menggadai nyawa menyeberang lautan untuk ke Eropah bagi menyelamatkan diri dari peperangan dan kemiskinan, wujud pula laporan mengenai satu keluarga Arab memesan kek berharga £48.5 juta (RM322 juta), yang sudah pasti menjadi kek hari jadi paling mahal di dunia.

Kek berkenaan dihasilkan oleh Debbie Wingham, 33, yang menceburi bidang pembuatan kek selepas menghasilkan pakaian paling mahal di dunia dengan harga £11.5 juta (RM76 juta) yang dibuat daripada berlian hitam dan merah.

Dia menerima pesanan untuk menghasilkan kek itu daripada seorang pelanggan yang menetap di Emiriah Arab Bersatu.

Menurut perjanjian antara mereka, Debbie tidak dibenarkan mendedahkan nama pelanggannya.

Kek itu dipesan lelaki Arab berkenaan untuk anak perempuannya sempena hari jadi dan juga hari pertunangannya.



TAHNIAH KERANA MAMPU,
aku ni, dapat bernafas dan sihat di pagi hari,
dapat tengok muka anak dan suami sedari bangun tidur,
dah cukup indah buat aku. Alhamdulillah!

- sumber ( metro )

7 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

ok
die mampu

yaya_flanella said...

Suka ayat last! Hee

jasmarina jasni said...

jeles pon ade jugak.. diamonds.. siapa tak nak kan

ziana eunos said...

malah betul kek dia !!

*jemput singgah blog zianaeunos.blogspot.com

anez zamri said...

mahalnyaaaa..

ieza ashaari said...

Xde pe yg mustahil ra sbb ada yg mmpu bg derma bodoh2 2.6b. Kohkohkoh.

mrs kayrul said...

pikir sejuta kali nak kluarkan duit untuk makan kek jer..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...