01 September 2015

Nama UNIK anak perempuan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal

Seminggu lepas Wawa Zainal rupanya dah selamat bersalin anak perempuan, tahniah,dah dapat sepasang. Seronoknyaaaaaa. Aku mcm biasa lah, bila dengar orang bersalin atau preggy, teruja lain macam sikit, bila org tanya aku mcm mana, hmmmm nanti dulu, hehehe. Doakan aku ye. Moga dipermudahkan.

cuma aku rasa, nama anak Aeril Zafrel and Wawa adalah sangat unik, anak sulung mereka Ahmad Fakhtaruddin Attar, anak perempuan pulak, Hayla Maghfirahtul Adzkiyaa, huaaaaa unik dan panjang. Jenuh lah nak mengeja nanti, mesti omei je pelat pelat nak sebut nama diri sendiri. Hehehe.

semoga menjadi anak yang soleh dan solehah ye sayang ~

P/s : laki aku siap pesan, anak num 2, dia nk carikan nama, nak buh nama unik unik. Errmmm ok lah ok lah.hehehe

12 comments:

Chekgu Azrine said...

Xsaba nk tggu sis punya giliran plak.hahaha

mOoN IzzaN said...

Bleh cari kat grup fb tu ra.. byk nama unik n baik maksud.. tpi grup tu secret grup..

Jueliza Jamani said...

berbelit kot nak sebut.. hehhe.. tp unik dan ada maksud bagus..

yoorin melacolea said...

suweet nyaa depa 2 orang ni... lovely couple

Ummul Azkee said...

amboi pjgnye nma...belit lidah bkl suami nk nikah nnti..hehehe

Allene typicalmommy said...

nama unik.. tp macam tak best je nak sebut.. uhuhuh

Cikk Mimin said...

pnjangkn nama dia. tp sedap dan bagus namanya

Inani Hazwani said...

Nama memang unik ni :D

Nina Mirza said...

Sebut lebih 10kali baru lancar.. Hehe

DRAMATIC UNIQ said...

kadang tu namanya biasa je tapi ejaan tu kemain ikut Arabnya.. hehehehee.. tapi apa2pun yang penting maksud nama tu yang baik-baik..... :)


p/s : baby girl, comel la mcm Wawa.. lesung pipit dua-dua belah pipi... hehehehehe...

AR said...

suka tgk pasangan ni..nama nya alahai nak sebut pun ssh.

Liyana said...

pergh tergeliat lidah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...