Image and video hosting by TinyPic

01 September 2015

Nama UNIK anak perempuan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal

Seminggu lepas Wawa Zainal rupanya dah selamat bersalin anak perempuan, tahniah,dah dapat sepasang. Seronoknyaaaaaa. Aku mcm biasa lah, bila dengar orang bersalin atau preggy, teruja lain macam sikit, bila org tanya aku mcm mana, hmmmm nanti dulu, hehehe. Doakan aku ye. Moga dipermudahkan.

cuma aku rasa, nama anak Aeril Zafrel and Wawa adalah sangat unik, anak sulung mereka Ahmad Fakhtaruddin Attar, anak perempuan pulak, Hayla Maghfirahtul Adzkiyaa, huaaaaa unik dan panjang. Jenuh lah nak mengeja nanti, mesti omei je pelat pelat nak sebut nama diri sendiri. Hehehe.

semoga menjadi anak yang soleh dan solehah ye sayang ~

P/s : laki aku siap pesan, anak num 2, dia nk carikan nama, nak buh nama unik unik. Errmmm ok lah ok lah.hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. Xsaba nk tggu sis punya giliran plak.hahaha

    ReplyDelete
  2. Bleh cari kat grup fb tu ra.. byk nama unik n baik maksud.. tpi grup tu secret grup..

    ReplyDelete
  3. berbelit kot nak sebut.. hehhe.. tp unik dan ada maksud bagus..

    ReplyDelete
  4. suweet nyaa depa 2 orang ni... lovely couple

    ReplyDelete
  5. amboi pjgnye nma...belit lidah bkl suami nk nikah nnti..hehehe

    ReplyDelete
  6. nama unik.. tp macam tak best je nak sebut.. uhuhuh

    ReplyDelete
  7. pnjangkn nama dia. tp sedap dan bagus namanya

    ReplyDelete
  8. Sebut lebih 10kali baru lancar.. Hehe

    ReplyDelete
  9. kadang tu namanya biasa je tapi ejaan tu kemain ikut Arabnya.. hehehehee.. tapi apa2pun yang penting maksud nama tu yang baik-baik..... :)


    p/s : baby girl, comel la mcm Wawa.. lesung pipit dua-dua belah pipi... hehehehehe...

    ReplyDelete
  10. suka tgk pasangan ni..nama nya alahai nak sebut pun ssh.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com