07 October 2015

Happy Birthday Kak Pavlova, Rara Pavlova, Pavlovarara

Hey Hey! today my BIRTHDAY! hey! hahahaha.
TQsm for all those wishes korang! tak tau aku nak cakap cm ne,
terharu gila-gila! so harini aku OFF diet, aku nak makan banyak-banyak.
Wishes paling sedih untuk harini.
TQ ida, wishes paling WIN!
kak pavlova
Rara pavlova.hahaha. kelakar lah mommy!

Nama Pavlova Rara, kak Pavlova dah melekat dlm jiwa aku,
hahahaha. terima kasih korang sbb bagi nama sedap utk aku.
hahahaha.

HAPPY 18 SAFURA! hahahahaha

10 comments:

Mummydearie said...

Salam singgah!

Happy '18th' birthday! Semoga kekal ceria dan muda selalu. Sedap juga nama ada 'pavlova' ni ^_^

aswaleyla said...

happy bufday k.rararrara

rossi rossa said...

Happy birthday 18 rara.....hehehehe...stay cun

khaty aiman said...

Happy birthday mommra..wish yang atas tu tersentuh hati baca..

yoorin melacolea said...

happy birthday rara!!! comeynyaa adik rara tuuu.. cian rara asyik kena pukul je...huhuhuh

nini said...

Hepi besday....semoga terus maju jaya....aminnn

Ira Rahim said...

Selamat Hari Lahir safurara tokey pavlova..semoga bahagia disamping keluarga tersayang..
dikala hari bahagia u nie..xda ke yg telepas dr hukuman u..plizzzz..pilih i..hehehe..semoga bahagia yew rara..xdpt ig & fb pun dpt tgk belog,aku dpt rasaan aura positif mu..tp lepaskan la i dr hukuman 😂😂😂

emmemarina mhd said...

assalamualaikum, selamat hari jadi!! akak muda skit.. haha, 17 setengah. salam kenalan dear, akak baru nak join GA. singgah sorang-sorang. akak doakan kebahagiaan rara dan keluarga. jeles tengok anak rara rambut panjang weee. singgah blog akak tau http://emmemarinamohamad.blogspot.my

Fiza Rahman said...

Happy birthday dik pavlova. Muka awak sebijik macam muka colleague kita ☺

Yana Libra said...

hepi belated besday! :)

kita sama bulanlah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...