Image and video hosting by TinyPic

07 October 2015

Happy Birthday Kak Pavlova, Rara Pavlova, Pavlovarara

Hey Hey! today my BIRTHDAY! hey! hahahaha.
TQsm for all those wishes korang! tak tau aku nak cakap cm ne,
terharu gila-gila! so harini aku OFF diet, aku nak makan banyak-banyak.
Wishes paling sedih untuk harini.
TQ ida, wishes paling WIN!
kak pavlova
Rara pavlova.hahaha. kelakar lah mommy!

Nama Pavlova Rara, kak Pavlova dah melekat dlm jiwa aku,
hahahaha. terima kasih korang sbb bagi nama sedap utk aku.
hahahaha.

HAPPY 18 SAFURA! hahahahaha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. Salam singgah!

    Happy '18th' birthday! Semoga kekal ceria dan muda selalu. Sedap juga nama ada 'pavlova' ni ^_^

    ReplyDelete
  2. Happy birthday 18 rara.....hehehehe...stay cun

    ReplyDelete
  3. Happy birthday mommra..wish yang atas tu tersentuh hati baca..

    ReplyDelete
  4. happy birthday rara!!! comeynyaa adik rara tuuu.. cian rara asyik kena pukul je...huhuhuh

    ReplyDelete
  5. Hepi besday....semoga terus maju jaya....aminnn

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Lahir safurara tokey pavlova..semoga bahagia disamping keluarga tersayang..
    dikala hari bahagia u nie..xda ke yg telepas dr hukuman u..plizzzz..pilih i..hehehe..semoga bahagia yew rara..xdpt ig & fb pun dpt tgk belog,aku dpt rasaan aura positif mu..tp lepaskan la i dr hukuman 😂😂😂

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum, selamat hari jadi!! akak muda skit.. haha, 17 setengah. salam kenalan dear, akak baru nak join GA. singgah sorang-sorang. akak doakan kebahagiaan rara dan keluarga. jeles tengok anak rara rambut panjang weee. singgah blog akak tau http://emmemarinamohamad.blogspot.my

    ReplyDelete
  8. Happy birthday dik pavlova. Muka awak sebijik macam muka colleague kita ☺

    ReplyDelete
  9. hepi belated besday! :)

    kita sama bulanlah..hehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com