23 October 2015

Throwback Friday - Budak muka petak


Assalammualaikum, harini takde modal nak borak, mata mengantuk, tapi takkan nak tidur pulak kan.hehehe. Saje godek godek folder lama, tengok gambar Princess masa kat Sabah dulu, masa ni umur dia Setahun Sebulan, Princess genap setahun, dia dh boleh jalan. so masa ni baru dpt kaki lah.hehehe. terkedek kedek je jalan.

Rambut Depan Princess tu mmg jenis gitu, kami x pernah simpan panjang, sbb dia jenis malas nk selak rambut, dia akan biar je rambut depan tu tutup mata dia, stress aku, last last mmg potong pendek gitu.hahahahaha. tapi tetap omei anak ibuu. Princess ni kalau tgk betul betul, muka dia petak, dia ikut bentuk muka papa dia. alaaa Princess, semua pun ikut papa.

Rindunyaaaaa~ 

nasib skrg zaman canggihkan, rindu je bukak folder lama, xperlu nak usung Album besar gabak.hehehehe.

ok lah, Salam Jumaat. Semoga dipermudahkan segala urusan kita harini.
Amin.

7 comments:

Mrs Yatie said...

alolo comeinya dia. da besar nanti lagi sure comel :)
salam jumaat rara :)

Aeen said...

comey nye princess...rambut dia dah besar skang ni pun lagi lawa ra...suka ku tengok..

Melissa Muklis said...

muka petak pun tetap comell.. hehehe

nadiah hanum said...

omeyyy princess...rindukan zaman anak kecik2 ni...lahaiii

DRAMATIC UNIQ said...

sekarang dah big girl..
nampak cerdik dah muka.. hehehehee... :)

The Kehalusan Kelembutan said...

comel princess hah, mmg first time tengok, nampak more tu muka suami sis

::EIDA:: said...

bile ko cakap petak, ida pun ushaaa lelama. aah laaa !!petak !!!! hahahhahahhaa. ikut lan eh? sian ko raaa... acuan ko xde sgt HHAHAHAHHHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...