13 October 2015

Trend ' tanam ' pokok atas kepala

Aku tengok kat FB semalam, trending di China sekarang, pakai tanaman atas kepala. Hahaha kelakar. Tp comels! Steffy kata, dia ada nama orang pakai masa di Langkawi, ingatkan kenapa, rupanya mmg trend kat sana. Semalam masa aku tengok, omei lah pulak, boleh buat sendiri tuuuu.hahaha. beli je tanaman palsu, then lekat pada klip rambut.

Aku tengok semalam, daun pegaga pon ada dorg buat klip, hahahaha. Kalau susah sgt, petik je depan umah tu.hahahahaa.choiii. Morning!

6 comments:

Afidah Azmi said...

yg ni memang kelakar sgt..lepas ni tanam buah beri pulak atas kepala..lagi cun

anez zamri said...

HAHAHAHA comel..

nini said...

Hahahaha.....boleh plak cam tuuu

Diana Rashid said...

Kat china trend ni popular sejak beberapa bulan lepas..sekarang trend baru dah..sekarang letak ayam goreng,telur goreng ,kubis,kat atas kepala..bukan betul2..macam sepit pokok tu jugak..

Melissa Muklis said...

comel ! boleh consider tanam pokok durian atas kepala XD

Amanina Mads said...

hahah... kelakar trending mcm ni. ada org sanggup pakai ke kt mesia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...