Image and video hosting by TinyPic

13 October 2015

Trend ' tanam ' pokok atas kepala

Aku tengok kat FB semalam, trending di China sekarang, pakai tanaman atas kepala. Hahaha kelakar. Tp comels! Steffy kata, dia ada nama orang pakai masa di Langkawi, ingatkan kenapa, rupanya mmg trend kat sana. Semalam masa aku tengok, omei lah pulak, boleh buat sendiri tuuuu.hahaha. beli je tanaman palsu, then lekat pada klip rambut.

Aku tengok semalam, daun pegaga pon ada dorg buat klip, hahahaha. Kalau susah sgt, petik je depan umah tu.hahahahaa.choiii. Morning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. yg ni memang kelakar sgt..lepas ni tanam buah beri pulak atas kepala..lagi cun

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.....boleh plak cam tuuu

    ReplyDelete
  3. Kat china trend ni popular sejak beberapa bulan lepas..sekarang trend baru dah..sekarang letak ayam goreng,telur goreng ,kubis,kat atas kepala..bukan betul2..macam sepit pokok tu jugak..

    ReplyDelete
  4. comel ! boleh consider tanam pokok durian atas kepala XD

    ReplyDelete
  5. hahah... kelakar trending mcm ni. ada org sanggup pakai ke kt mesia

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com