06 November 2015

Gambar Sambutan Birthday Aaisya Dhia Rana Bertemakan Enchanted Garden

Sambutan Birthday Anak Dara Che Ta


Tak sangka dah setahun dah anak daqha Che Ta ni, makin hari makin comels. Makin lawa. mesti dah besar nanti lawa gila. Baru baru ni aku stalk IG che Ta, sambutan birthday Aaisya Dhia Rana bertemakan enchanted garden, huaaaa nanges!! lawa sangat. Bukan anak je lawa, Mak nya pun kemahen lagi bergown gown segala. kalau aku pakai gini, mau jadi badut.kihkih.


Selamat Hari Lahir Aaisya Dhia Rana! semoga jadi anak yang solehah ye.
seronok zaman skrg ni, nak stalk artis senang je, hehe.kalau dulu kena beli majalah.
hahahahaha. Kalau mangga tu, x habis habis pic tepi kolam.

Lawa kan Che Ta! huaaaaaa. in real depan depan, lagi lawa wei!

9 comments:

gulew kapas said...

bestnya sambut birthday siap ada tema . kite ni kadang kadang birthday pun orang lupa

yaya cendana said...

Suka tengok family depaa

Chekgu Azrine said...

Che ta mmg mkin lawa sgt..huwaaa jugakkk

Melissa Muklis said...

lawaaanyaa.. Lissa suka tema enchanted garden :D

dalila said...

perghhhh..comel overload ni..
geram seyyyyy..

Miss Moon said...

comeynya la anak che ta nih kan

Rara ayat majalah mangga tuh akak setuju....dulu mmg asik gamba dlm kolam je...n show skin je...

skrg siap kita boleh tgk terus kat ig artis....syokkk hahah

Shark Kay said...

phewww..
mmg gebu anak cik ta nie.
model iklan apa agknya lepas ni.

Amanda Suria said...

dah macam majlis kawen dah akak tgok...untung aaisya...

Puan Wawa said...

comeynye aisyah... ayh nampak sme dah ngan ank2... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...