Image and video hosting by TinyPic

09 November 2015

Korang Minat Pedas? Penah Makan Sandwich Cili Padi?

Megi Paling Pedas di Malaysia


Korang suka pedas? aku peminat pedas.hahaha. suka makan pedas, tak pedas x kick orang kata. Tapi kali ni, mereka mereka ni diberi peluang untuk rasa 6 super spicy food combos. Gila kentang, paling aku tak tahan, siap ada sandwich cili padi. ko mampuuuu! hahaha. kalau aku, mau menyumpah. lagi satu kena minum susu dengan wasabi, aku rasa, mau explode perut.hahaha.


Nak tengok lg 5 menu pelik? hahahaha meh tgk kat sini Spicy Food Addict lepas tu boleh meroyan! hahaha. aku pon nak cuba.

Pleasure or Torture? 6 Super Spicy Food Combo Worth Trying (Or Maybe Not) Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. Tak mampu makan pedas...sakit perut dengan segera..

    ReplyDelete
  2. buasir nanti kalau makan snadwich macam ni...tp tak hairan la..aada jer yang addict cili ni kat China..kena makan 2.5kg sehari..dan doc sahkan perut dia ok xde masalah..adited dah setahun lebih kot...

    ReplyDelete
  3. Tengok cili dkt roti tu pun dah gerun. Haha...xtahan kalau pedas sgt

    ReplyDelete
  4. Lisa suka pedas gila-gila. tapi kalau cilinya tak nampak. hahaha kalau dah berterabur atas roti tuu.. gerun jugak lah haha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com