09 November 2015

Korang Minat Pedas? Penah Makan Sandwich Cili Padi?

Megi Paling Pedas di Malaysia


Korang suka pedas? aku peminat pedas.hahaha. suka makan pedas, tak pedas x kick orang kata. Tapi kali ni, mereka mereka ni diberi peluang untuk rasa 6 super spicy food combos. Gila kentang, paling aku tak tahan, siap ada sandwich cili padi. ko mampuuuu! hahaha. kalau aku, mau menyumpah. lagi satu kena minum susu dengan wasabi, aku rasa, mau explode perut.hahaha.


Nak tengok lg 5 menu pelik? hahahaha meh tgk kat sini Spicy Food Addict lepas tu boleh meroyan! hahaha. aku pon nak cuba.

Pleasure or Torture? 6 Super Spicy Food Combo Worth Trying (Or Maybe Not)

5 comments:

anis abdullah said...

Tak mampu makan pedas...sakit perut dengan segera..

Amanda Suria said...

buasir nanti kalau makan snadwich macam ni...tp tak hairan la..aada jer yang addict cili ni kat China..kena makan 2.5kg sehari..dan doc sahkan perut dia ok xde masalah..adited dah setahun lebih kot...

IMaH said...

Tengok cili dkt roti tu pun dah gerun. Haha...xtahan kalau pedas sgt

Melissa Muklis said...

Lisa suka pedas gila-gila. tapi kalau cilinya tak nampak. hahaha kalau dah berterabur atas roti tuu.. gerun jugak lah haha

Yana Libra said...

mmg extreme sgt dah tu..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...