07 December 2015

Princess - Papa Kamu

Ada satu benda terkeluar dari poket baju tidur princess, aku tanya :

Ibuu - Kakak apa tu?

Princess - Ini kartun.

Ibuu - Kartun apa?

Princess - Kartun kakak beli tadi kat kedai uncle mamak.

Ibuu - Beli dengan sape?

Princess - Kakak pergi dengan papa kamu.

Ibuu - Hah?? Papa kamu??

Princess - Yelah, papa kamu lah!

Hahahaha aku gelak. Biasa aku gunakan kt dia bahasa " papa kamu " contoh ayat, kakak pergi lah gosok gigi dengan papa kamu tuuuu. And now! Dia balikkan ayat tu kat aku, beli dgn papa kamu. Hahahaha adoiii. Anak anak. Krem perut ibuu!!

7 comments:

idzwa kamaruddin said...

hehehe..anak kamu lah! ;)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hihihi itulah anak kan Safura..
Ada jer yg membuat kita ketawa.

Amy Hilmirda Daud said...

kelakar... mula-mula ingatkan ‘papa kamu’ tu papa ibunya.

Yana Libra said...

hehe..pandai dah dia :)

anis abdullah said...

Lucu la anak2 ni kan.

dalila said...

hahahaha..princess..princesss..kang ckp kt papa plak "ibu kamu"..kiki

::EIDA:: said...

comel je papa kamu! hihihi. ibu kamu? auntie kamu? auntie ida kamu. style gak hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...