Image and video hosting by TinyPic

30 January 2016

Gambar Matluthfi Kahwin

Allah, tetiba je mlm ni viral Matluthfi dah nikah, td xde pon, ni mesti nikah lepas Isyak tadi. Aku pun terkejut gak, bila masa ada awek, bila masa bercinta, eh eh tetiba dah kahwinnnn, habis lah merana korang semuaaaa. Haha. Nasib aku dh kahwin! Neway tahniah mat!!! Jgn lupa buat vlog plak pas kahwin! Hahaha. Pas nk mst vlog pasal parenting pulak kan. Hehehe. Comei bini mat, pandai pilih. Hehe. Sape yang x kenal matluthfi, g lah cari kat you tube hokkay! Malas hakak jemah nak story! Hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. ehhh aku nampak gambo ni. tp aku tak bley digest tu mat lutfi, so aku ingat kawan pada kawan aku. kakakakakakakk

    ReplyDelete
  2. Nyampah baca status "amran fans", kau jeleskan.....^_*

    ReplyDelete
  3. Sape2 yang makan hati tu kita doakan pasangan bahagia ke jannah ye, xmo sedih2...;-)

    ReplyDelete
  4. Ade yg xkenal ke matluthfi?femess amos ni..hihi

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com