30 January 2016

Gambar Matluthfi Kahwin

Allah, tetiba je mlm ni viral Matluthfi dah nikah, td xde pon, ni mesti nikah lepas Isyak tadi. Aku pun terkejut gak, bila masa ada awek, bila masa bercinta, eh eh tetiba dah kahwinnnn, habis lah merana korang semuaaaa. Haha. Nasib aku dh kahwin! Neway tahniah mat!!! Jgn lupa buat vlog plak pas kahwin! Hahaha. Pas nk mst vlog pasal parenting pulak kan. Hehehe. Comei bini mat, pandai pilih. Hehe. Sape yang x kenal matluthfi, g lah cari kat you tube hokkay! Malas hakak jemah nak story! Hahaha.

4 comments:

e.t.t.y said...

ehhh aku nampak gambo ni. tp aku tak bley digest tu mat lutfi, so aku ingat kawan pada kawan aku. kakakakakakakk

Cikna said...

Nyampah baca status "amran fans", kau jeleskan.....^_*

Cikna said...

Sape2 yang makan hati tu kita doakan pasangan bahagia ke jannah ye, xmo sedih2...;-)

dalila said...

Ade yg xkenal ke matluthfi?femess amos ni..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...