14 January 2016

Trend Jadi Macammmm......

Semalam aku rasa aku mula nampak viral pasal ' Jadi macam ' ni, ntah banyak pulak page Jadi mcm Rashid, Jadi mcm Shasha. Lepas ni ntah jadi mcm sape pulak. Rajin nau nau kome ni yerrr. Buat banyak banyak page. Hahaha. Kononnya dorg ni nak menyampai kan msg yang baik lah, tapi mcm menganjing pun hade. Hahaha. Lantak kome lahhh ehh. Asal bahagia. Aku pun rasa bahagia gak, ada gak hiburan. Hehehe. Morning korang! Esok dah jumaat! Yeay!

15 comments:

farishah said...

ini SAYA..
SAYA tak suka tulis Jadi Macammmm..

Jadi macam SAYA.

hehehehe....

Mrs Yatie said...

haha. macam-macam sekarang ni kan :)

Daus Redscarz said...

Saya Daus,
Hari ni saya bawa bekal.

Daus memang baik

Jadi la macam daus..

Yana Libra said...

haha..mcm2..layan jeee

nuyui a.k.a miss YUI said...

hahaha.. xlleh blah benor ni..

Nurzakiah Hanum said...

macam2 ya
jadi la diri sendiri

nadiah hanum said...

macam2 la diaorang ni..terlebih kreatif! hahaha..

Chekgu Azrine said...

hahahaha...
lawaks jgk akk baca

Shahida Dzulkafli said...

Hiburan bermesej...
Tapi serius memang klaka...

Zaza Abdul Latif said...

kannn..semalam tengok penuh newsfeed org share pasal si Samad, Shasha & Rashid.. msg yang baik tempias mcm nak nganjing hahhaa

lieyalatif said...

akak lambat tau.... mule2 tak paham...lame2 layan gak hahahaah....dah reda nampaknye viral meran dan selpie menetek heheheeheh

anis abdullah said...

Nasihat pada tahap sesuai untuk zaman sekarang

Kyla Pearlisha said...

Hahahaha. Tp tulah bnd cmni lah yg biat kite sengih2 baca heheh

Noorsha Muhamad said...

pemes si rashid tu yer.. haha

Maria Firdz said...

ntah pape la hiburan di akhir zaman nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...