Image and video hosting by TinyPic

14 January 2016

Trend Jadi Macammmm......

Semalam aku rasa aku mula nampak viral pasal ' Jadi macam ' ni, ntah banyak pulak page Jadi mcm Rashid, Jadi mcm Shasha. Lepas ni ntah jadi mcm sape pulak. Rajin nau nau kome ni yerrr. Buat banyak banyak page. Hahaha. Kononnya dorg ni nak menyampai kan msg yang baik lah, tapi mcm menganjing pun hade. Hahaha. Lantak kome lahhh ehh. Asal bahagia. Aku pun rasa bahagia gak, ada gak hiburan. Hehehe. Morning korang! Esok dah jumaat! Yeay!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. ini SAYA..
    SAYA tak suka tulis Jadi Macammmm..

    Jadi macam SAYA.

    hehehehe....

    ReplyDelete
  2. haha. macam-macam sekarang ni kan :)

    ReplyDelete
  3. Saya Daus,
    Hari ni saya bawa bekal.

    Daus memang baik

    Jadi la macam daus..

    ReplyDelete
  4. macam2 la diaorang ni..terlebih kreatif! hahaha..

    ReplyDelete
  5. Hiburan bermesej...
    Tapi serius memang klaka...

    ReplyDelete
  6. kannn..semalam tengok penuh newsfeed org share pasal si Samad, Shasha & Rashid.. msg yang baik tempias mcm nak nganjing hahhaa

    ReplyDelete
  7. akak lambat tau.... mule2 tak paham...lame2 layan gak hahahaah....dah reda nampaknye viral meran dan selpie menetek heheheeheh

    ReplyDelete
  8. Nasihat pada tahap sesuai untuk zaman sekarang

    ReplyDelete
  9. Hahahaha. Tp tulah bnd cmni lah yg biat kite sengih2 baca heheh

    ReplyDelete
  10. ntah pape la hiburan di akhir zaman nih...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com