11 February 2016

LUMIERE Miracle Essence mengurangkan garis halus dan PANDA EYE

Produk hebat dari 3 jenis stemcell


Siapa lagi yang ada masalah kulit wajah yang kusam, kulit kering, panda eye dan lain lain, meh cuba pulak produk dari Lumiere ni, Lumiere Miracle Essence. Hebatnya produk ni sbb menggunakan 3 jenis stemcell, kologen Salmon dan juga mengandungi Vit C dan E. Vit E mmg bagus untuk baiki kulit, pudarkan parut parut. mst semua dah tau niii~ hehe.


Apa yang diperlukan oleh kulit wajah kita?


Korang tau tak apa yang perlu oleh kulit wajah kita? kulit wajah memerlukan PEMBERSIH, PENYEGAR, ESSENCE, SERUM, PELEMBAB dan Perawatan yang mendalam, so dengan Lumiere Essence, sudah cukup untuk jadi penyegar, pelembab dan rawatan mendalam kulit wajah korang.

Lumiere essence merupakan rawatan yang memasukkan ribuan nutrisi vitamin, antioksidan dan mineral dalam lapisan kulit membantu mengoptimumkan efek serum dan pelembab. Guna secara berterusan boleh meningkatkan kesihatan kulit dan memperbaiki tektur wajah kita.


Essence ni dirumus khas untuk semua jenis kulit, tak kira normal, berminyak, sensitif, lelaki dan wanita, mahupun yang sudah berusia, semua boleh, no worries. Lelaki pun kena pakai serum tau, jgn main main, xde lah kusamm je, hehe. Perasan x kenapa kulit lelaki kdg kdg lagi elok dr wanita? dorg ni kdg kdg cerewet gak bab penjagaan muka. Over tau! hehe


Aku suka guna essence ni sbb dia bukan jenis gel or pekat likat, dia cecair je, mcm air minum tu, tapi bau wangi dr rose stemcell tu mmg sedap sgt! Aku guna lepas cuci muka, tepek " dap dap " macam toner, mmg lepas tu rasa tegang je kulit, pori pun mengecil tau. idak lah terbukak je. hehehe. Pori terbukak ni bahaya, sbb kekotoran boleh masuk dlm kulit.

botol cantik dan senang simpan dlm handbag

Kelebihan Lumiere Miracle Essence

- mengimbangi lembapan kulit secara semulajadi

- melindungi kulit dari pencemaran

- mengurangi garis-garis halus, kerutan dan " PANDA EYE "

- menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru

- menjadikan kulit lebih anjal dan lembut

- mencerahkan kulit

- memudarkan parut jerawat


Harga Sebotol RM110
* kalau nak harga promo, boleh follow IG dan FB Lumiere

LULUS KKM
HALAL
Produk Muslim

more info :

lumierebeautyhq@yahoo.com

Jangan lupa cuba tau! tak payah nak susah susah pakai mcm mcm, Lumiere Essence je dah cukup, tak perlu habis ratus ratus beli itu ini. 

6 comments:

idzwa kamaruddin said...

wahh best nyer dik oiii~

Yatie Owner said...

nice :)

Diana Rashid said...

lawa nya botol dia..

Yana Libra said...

comel botol tu~

Chekgu Azrine said...

Blh thn harga dia ek rara..
Mesti berkesan ni..

DRAMATIC UNIQ said...

ada nampak kat facebook hari tu.. produk yang ni kot..
boleh kecilkan pori-pori muka tu kan...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...