21 March 2016

Fomulasi Memulihkan Parut Dengan Cepat - Azanis Scar Serum with Vita Cocoa Booster

Cara Hilangkan Parut dan Melicinkan Kulit


Siapa ada masalah parut? Eh mestilah ada kan? Tipu lah kalau takde, parut jerawat di muka, parut jatuh basikal, parut melecur, parut demam pelentung, parut eczema, semua orang pasti ada parut. Kadang-kadang parut tu agak memalukan kita bila ianya terlalu obvious kan? So mcm mana nak hilangkan dengan cepat? meh nak cerita.

Pernah tak dengar tentang Azanis Scar Serum, dulu pernah viral di FB, memang ramai yang bagi feedback positif, so, pihak Azanis kini ' upgrade ' lagi produk mereka supaya dapat meningkatkan lagi kualiti dan keberkesanan produk.

Jika sebelum ni hanya 3minggu saja boleh memulihkan parut, dengan fomula baru ni agak-agak seminggu je dah pudar parut tu kan?

Gabungan Vitamin E dan Cocoa Butter


Jika sebelum ini Azanis scar serum hanyalah menggukan vitamin E sebagai bahan utama, tapi kini mereka menggabungkan Vit E bersama-sama dengan COCOA BUTTER! wahhhhh! 100% organic cocoa butter tauuuu!

Vita-Cocoa Booster Formula ini adalah 2x lebih effektif berbanding formula yang sebelum ni. eh eh melampau ni! best gila kan!




Memang semua maklum, yang cocoa butter adalah ' agen ' utama yang kita gunakan untuk menghilangkan parut, jadi, bila di gabungkan cocoa butter dan vitamin E, aku pun jadi mcm tak sabar nak tunggu resultnya. Tetiba macam agak teruja pula.

Ia mengandungi 100% Vitamin-E semulajadi (d-alpha tocopherol) yang dirumus dari soya. Vitamin semulajadi D-alpha Tocopherol mengandungi 50% lebih anti-oksidan dan mempunyai daya serapan yang lebih baik dari Vitamin-E sintetik (juga dikenali sebagai Vitamin-E Acetate atau dL-alpha tocopherol). Manakala, Cocoa Butter telah dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut.

Cara menggunakan Azanis Scar Serum dengan betul


Korang haruslah tunggu sehingga parut luka di kulit korang kering, then barulah sapukan sedikit Azanis Scar Serum pada permukaan parut. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan.

Vitamin-E semulajadi (12,000 IU dalam pek 15ml) yang mengandungi paras anti-oksida dan anti-radang yang tinggi. Memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut disamping menggalakkan proses sintesis kolagen.

Cocoa Butter bertindak sebagai bahan untuk optimasikan proses di atas. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak.

Harga Kekal


Selalu kita dengar, jika produk yang di upgrade ni mst harga pun dinaikkan ye dok? tapi Azanis scar serum masih mengekalkan harga yang sama iaitu RM60 sahaja! eh murah lah kan! gabungan 2 bahan yang best dengan harga rm60 je.


Sesuai untuk lelaki dan wanita ye! Jangan ingat wanita je boleh guna. hehe.


So! apa lagi, dapatkan di toko jamu berdekatan #ehh. hehe. Dapatkan segera tau! boleh beli dengan pihak Azanis sendiri atau pun dengan agen agen berdekatan dengan korang! cari #AzanisScarSerum #DHNBlogger okay!

Rm60 SAHAJA!

more info atau testimoni :

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wahh best.. lg mantap ea azanis skg.

idzwa kamaruddin said...

parut czer ade!

Manusia Berubah said...

wahhh..! siap ada cocoa butter... bagus.. :)

KiD said...

ermmm.. ada cocoa butter. organik. terbaik lah...

Illy Ariffin said...

organic product suka!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...