15 September 2016

Langkawi Teaser

Tak sempat nak karang cerita percutian ke Langkawi. Nanti mak story mory eh, kihkih. Finally mak dapat jugak sampai atas ni, hehehe. Percutian ke Langkawi ni aku rasa sangat best, sangat tak puas, sangat tragedi, horror tragedy pun hado, jangan main-main, doakan mak dapat beli lappy baru, senang nak karang entry malam-malam. hahaha.

p/s : Lappy lama screen pecah kena pijak. hahaha. #dasar.

5 comments:

aswaleyla said...

mak cpat beli laptop. nnti boleh update blog panjang2

Inani Hazwani said...

Takzabaaar ni nak baca entry jalan jalan Langkawi. Ehehe. Cadang2 hujung tahun ni nak ke sana :D

anys nadhilah said...

bestnye jalan2 !

Yana Libra said...

cantik tudung..hehe..aik, berdua je ke?

Liyana said...

cantikla lipstick mak :)
tudung pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...