Image and video hosting by TinyPic

15 September 2016

Langkawi Teaser

Tak sempat nak karang cerita percutian ke Langkawi. Nanti mak story mory eh, kihkih. Finally mak dapat jugak sampai atas ni, hehehe. Percutian ke Langkawi ni aku rasa sangat best, sangat tak puas, sangat tragedi, horror tragedy pun hado, jangan main-main, doakan mak dapat beli lappy baru, senang nak karang entry malam-malam. hahaha.

p/s : Lappy lama screen pecah kena pijak. hahaha. #dasar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. mak cpat beli laptop. nnti boleh update blog panjang2

    ReplyDelete
  2. Takzabaaar ni nak baca entry jalan jalan Langkawi. Ehehe. Cadang2 hujung tahun ni nak ke sana :D

    ReplyDelete
  3. cantik tudung..hehe..aik, berdua je ke?

    ReplyDelete
  4. cantikla lipstick mak :)
    tudung pun

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com