22 November 2016

Cara Untuk Melembutkan Hati Seseorang dan Disayangi Oleh Orang Sekeliling

Mandi Bunga Cara Moden


Assalammualaikum, Hai korang, kembali aku bersiaran, sudikah membaca bebelan untuk harini? Harini aku nak cerita pasal satu masalah, tak tau lah sama ada masalah itu datang dari diri kita sendiri atau masalah itu datang dari manusia sekeliling kita.

Korang ada masalah tidak disenangi oleh orang sekeliling tak? atau lambat jodoh? atau ingin mengikat kasih sayang dan melembutkan hati seseorang? ok mari nak cerita. Jika korang ada masalah-masalah ni, kita boleh Ikhtiar, ikhtiar dan cari jalan penyelesaian kepada masalah-masalah ini.

Ikthtiar adalah suatu fardhu kifayah, jangan berhenti meminta kepada Allah, semoga urusan kita dipermudahkan.

Macam mana cara ikhtiar kita? harini nak cerita salah satu cara, iaitu Mandi Bunga. Tapi zaman sekarang ni, mana pulak nak cari sungai, nak cari 7 jenis bunga bagai kan? Jangan risau, dengan AURA PENGASIH - Titisan Cenuai Shifaa, hanya 7 titisan korang dapat khasiat sama seperti mandi bunga yang selalu diamalkan oleh orang-orang tua kita dulu-dulu. Apa maksud Cenuai tu? Cenuai bermaksud PENGASIH ya kawan-kawan.

Selalu ramai yang salah faham kan, bila sebut tentang Pengasih ni, ramai yang ingat perkara ini bercanggah dari agama Islam kita dan Khurafat, tetapi tidak ye, yang ini, kita mandi bunga, mandi bunga untuk menaikkan aura positif dalam diri, menyerap aura-aura positif bunga yang terdapat dalam Titisan Aura Pengasih ini. Yang penting Nawaitu kita, jangan niat yang bukan-bukan ya. hehe.

Bila kita positif, secara tak langsung, kita memberi aura positif juga kepada orang-orang sekeliling kita. Baru lah buat apa-apa kerja pun menjadi. Sama juga dengan mandi air garam, garam bukit, garam buluh. Mandi air garam pula boleh menambah tenaga kita yang hilang. Kalau rasa badan lemah-lemah, sila mandi air garam ya.

Kelebihan Titisan Aura Pengasih ( 7 Gabungan Bunga )


Seperti yang aku cerita di atas tadi, Penyelesaian untuk masalah tidak disenangi orang sekeliling, Cara untuk mempercepatkan jodoh, cara untuk menaikkan seri wajah, senang je, mandi bunga. Ok jom nak cerita masalah apa lagi yang boleh diselesaikan oleh Aura Pengasih ni.

- Boleh menghindari ganguan sihir.
- Masalah lambat jodoh - Ingin mencari jodoh
- Tidak disenangi oleh orang sekeliling.
- Cara untuk dikasihi oleh orang sekeliling.
- Cara melembutkan hati seseorang.
- Menaikkan seri wajah.
- Pengikat kasih sayang - Mengikat kasih sayang suami isteri.
- Pemanis kata.
- Masalah anak degil - mandikan pada anak. Bila Mak ayah mandi, anak lembut hati, kasih sayang pada mak ayah. ( dengan bacaan ayat pengasih dan syifaa )


Best kan semua kelebihan Titisan Cenuai Shifaa Aura Pengasih ni,

Bahan Utama Aura Pengasih


Titisan Cenuai Shifaa ini terdiri dari bunga-bungaan. 7 jenis bunga telah di adun, bersama bahan lain, dan makan terhasilah Minyak Pengasih Moden ini. Setiap bunga yang digunakan, mempunyai khasiatnya yang tersendiri tau! Bunga apa yang digunakan?

- Senduduk putih
- Kenanga
- Harum sundal malam
- Melor
- Tanjung
- Melati
- Kemboja


Lain-lain bahan yang digunakan ialah :

- Limau Purut.
- Bidara.
- Akar-akar cenuai seperti akar senduduk Putih.


Jangan Dilangkah Aura Pengasih


Setelah diadun semua bunga, dan diperap bersama akar-akar cenuai, titisan ini dibacakan pula oleh dua orang yang berbeza :

- Untuk rawatan Islam ( jin dan sihir )
- Ilmu pengasih ( Rawatan untuk masalah berkaitan kasih sayang, Ilmu yang dirahsiakan supaya tidak disalah guna, tetapi harus untuk menyelamatkan hubungan sesama manusia dan rumahtangga kerana dengki manusia lain )

Bila baca macam menyeramkan kan? Tapi ada orang-orang yang sangat memerlukan ikhtiar-ikhtiar begini, selain berdoa, meminta kepada Allah, kita juga berusahlah lah. Agar semuanya baik-baik sahaja.

Cara Menggunakan Aura Pengasih Dengan Betul

Macam aku, aku yang malas nak bermandi-mandi bagai ni, aku just dropkan titisan Aura Pengasih ni ke dalam diffuser aku. Sebelum tidur, aku akan pasang diffuser, so aku boleh tidur dalam keadaan nyaman dan wangi. Bila bau wangi ni, baru lah lena tidur kan, dan aura-aura positif boleh mengalir dalam badan semasa aku sedang tidur.

Titisan ini sangat wangi tau! yelah, nama pun gabungan bunga-bunga kan, memang lah wangi. Boleh drop ikut level wangi mana yang korang suka, but better dalam titisan yang ganjil, contoh 3 titis, 5 titis atau 7 titis. Untuk Diffuser ni, 3 titis pun dah mencukupi.


Cara Terapi Mandian Aura Dengan 7 Titisan Cenuai Syifaa

Okay ini nak ajar cara nak guna untuk mandi ya.

Cara 1 :

- Titiskan 3 atau 5 atau 7 titis mandian Aura Cenuai ke dalam baldi ( bilangan titisan mengikut keperluan )

- Mandi seperti biasa dahulu, kemudian jadikan mandian aura ini sebagai bilasan terakhir, diikuti niat yang positif. JANGAN dibilas sesudah itu.

Cara 2 :

- Titiskan 3 atau 5 atau 7 titis mandian aura cenuai ke dalam baldi ( bilangan titisan mengikut keperluan )

- Mandi seperti biasa dahulu, kemudian jadikan mandian aura ini sebagai bilasan terakhir, selawat (3x) atau (11x) diikuti niat yang positif. JANGAN dibilas sesudah itu.

Doa pilihan :

“Ya Allah jadikanlah ikhtiarku ini asbab kecantikan aura diriku, penyembuhan rohani dan jasmaniku, kembali pulih sepertimana keluar aku dari perut ibuku dulu. Amin”

Doa ini boleh di amalkan atau tidak, terpulang kepada anda, Lebih cepat kesan jika diamalkan semasa mandi

Waktu sesuai Mandi

Waktu yang paling Afdhal mandian adalah ketika subuh, dan sebelum tidur, kadar mandian terpulang mengikut keperluan individu. Tiada sebarang syarat dan pantang larang.

Okay, settle bab mandi. So korang dah faham kan, semua ini adalah ikhtiar kita. Mandian Aura ini seperti ubat kepada penyakit iri hati manusia, atau Iktiar kita.

Contoh : Bekerja dan berdoa untuk mencari dan mendapat rezeki. Sakit demam perlu jumpa doktor. Sakit mata perlu jumpa doktor mata. Sakit Gigi jumpa doktor gigi. Itulah yg dikatakan Ikhtiar.

Ramai yg salah anggap dengan Ilmu pengasihan walhal sangat bermanfaat. So tak salah jika kita mencuba. Betul tak? Betul kan saya jika saya salah ya.

Semoga entry kali ini bermanfaat harapnya untuk korang semua ya, aku pun tidaklah pandai sangat bab-bab ni, tapi bila sudah diberi peluang mencuba, kita cuba kan? So, selamat mencuba ya.

Harga Untuk Sebotol 30ml Aura Pengasih :
sm RM60
ss RM70

( titisan adalah berbentuk cecair ya, bukan minyak )

Untuk order, boleh hubungi : +6013-6608990

Untuk Info atau Testimoni yang lebih lanjut, Follow :

Laman web :

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

inshaallah

Amin Hakim said...

Wahhh.. cambest je produk nie

Nadia Johari said...

menarik ni

S Samihah said...

Dh penah pakai. Mmg nk repeat oder. Awl2 pakai kne gnguan. Sbb buang2 dgn darul shifa time to hilang then dtg blk. Smpai pnt berubat. Then kerap guna alhamdulilah rasa nyaman, best n segar.. Hope2 lepas ni cepat ar jodohku

S Samihah said...

Mmg best pakai ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...